کد خبر: ۹۰۴۵۷۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

رئیسی: هرگونه تعرض به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده دارد

رئیس‌جمهور در جمع مردم شاهرود گفت: اگر باز هم خطایی از رژیم صهیونیستی سر بزند، آن‌چنان پاسخی به او و حامیانش می‌دهیم که پشیمان شوند.
رئیسی: هرگونه تعرض به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده دارد
آفتاب‌‌نیوز :

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور دقایقی قبل در جمع مردم شاهرود در ورزشگاه تختی اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز در استان سمنان و در جمع باشکوه مردم شاهرد هستم.

وی گفت: شاهرودی‌ها مردمی دارای تاریخ، تمدن و برخوردار از ایمان، اعتقاد و باور دینی هستند؛ مردمی که در تاریخ بیش از یک‌هزار ساله خود آنچه دارند، افتخار، ایستادگی و دلدادگی به امام رضا (ع) است.

رئیس‌جمهور با اشاره به ظلم‌ستیزی، مقاومت و ایستادگی شاهرود‌ها مقابل ظلم و ستم قبل از پیروزی انقلاب گفت: آنچه بعد از انقلاب داریم، دفاع از دین، وطن و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

رئیسی ادامه داد: دلیل صدق این مدعا بیش از یک‌هزار شهید شهرستان شاهرود و سه هزار شهیدی است که استان سمنان تقدیم انقلاب کرد.

وی اضافه کرد: در دفاع مقدس سرداران و نیرو‌های مردمی جانانه از وطن دفاع و مقابل مهاجمان ایستادگی کردند و در دفاع از حرم و حریم خوش درخشیدند.

رئیس‌جمهور گفت: مردم شاهرود در عرصه علم و فرهنگ نام‌آورند؛ چهره‌های علمی و فرهیختگانی که از این خاک برخواستند، نه فقط برای شاهرود، سمنان و کشور بلکه در جهان اسلام نام‌آور شدند.

رئیسی گفت: امروز جهان اسلام و بشریت بر حقانیت موضع جمهوری اسلامی در دفاع از فلسطین و ضدیت با استکبار پی برده‌اند؛ اگر باز هم خطایی از رژیم صهیونیستی سر بزند، آن‌چنان پاسخی به او و حامیانش می‌دهیم که پشیمان شوند.

وی ادامه داد: نیاز امروز کشور بیش از همه زمان‌ها تلاش و افزایش تولید است، دانشمندان و دانشگاهیان و دانش‌بنیان‌ها در حوزه تولید علم بسیار فعالیت کنند.

رئیس‌جمهور افزود: دولت نسبت به تأمین آب پایدار برای شاهرود خود را موظف می‌داند و در این زمینه اقدام می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین