کد خبر: ۹۰۴۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵

این استقلال دیگر متهم نیست!

حالا یک پای بازی‌های پرگل و جذاب استقلال است و دیگر نمی‌شود به این تیم لقب تیم دفاعی داد.
این استقلال دیگر متهم نیست!
آفتاب‌‌نیوز :

نمایش استقلال در بازی دربی موجب شد تا خیلی‌ها به استقلال برچسب تیم دفاعی بزنند، اما نمایش‌های اخیر این تیم نشان داد، دربی فقط یک استثناء بوده و تیم جواد نکونام دوست دارد در برابر حریفان ارائه‌گر بازی‌های زیبایی باشد.

جالب است بدانید استقلال با ۳۴ گل زده بعد از سپاهان که ۴۲ گل زده دومین تیم تهاجمی لیگ برتر به حساب می‌آید. صرف نظر از این آمار دو بازی اخیر استقلال در استادیوم آزادی در برابر تیم‌های مس رفسنجان و شمس آذر قزوین جز بازی‌های زیبای این فصل لیگ برتر به حساب می‌آید به این خاطر که ۹ گل به همراه داشت و اگرتیم‌ها در بهره گیری از موقعیت‌ها بهتر عمل می‌کردند، هر دو بازی می‌توانست گل‌های بیشتری به همراه داشته باشد.

مصاف استقلال – مس با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید. در مسابقه‌ای که استقلالی‌ها اعتقادداشتند ضربه میلاد فخرالدینی از خط عبور کرده است و البته برای کسب سه امتیاز صاحب موقعیت‌های طلایی دیگری هم شدند، اما در پایان نتیجه‌ای که در این مسابقه رقم خورد مساوی ۲-۲ بود.

استقلال – شمس آذر هم یک بازی زیبا، جذاب و تماشایی برای تماشاگران هر دو تیم بود. مسابقه‌ای که ۵ گل داشت. به همراه موقعیت‌های فراوان دیگر که البته سهم استقلالی‌ها بیشتربود.

حالا دیگر این اتهام متوجه استقلال و جواد نکونام نیست. باید به استقلال بعد از سپاهان لقب تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر را داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین