کد خبر: ۹۰۵۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۵
در واکنش به شایعه اقدام غیرقانونی صدا و سیما اعلام شد:

میرحسین موسوی: اختصاص وقت به احمدی‌نژاد جرزنی است

بر این اساس باید یک ساعت هم در اختیار بنده قرار بگیرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: میرحسین موسوی گفت: «قرار دادن وقت اضافه برای یک کاندیدای خاص حق‌کشی است و مردم این مساله را به خوبی می‌فهمند. به‌اصطلاح عامیانه یک نوع جرزنی است؛ زیرا اگر قرار باشد انتخابات رقابتی آزاد و منصفانه صورت بگیرد و این شایعه درست باشد به معنای نقض انتخابات سالم است».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، موسوی در جمع خبرنگاران در بروجرد در واکنش به اختصاص وقت اضافه برای رقیب انتخاباتی خود گفت: «من هم زمزمه این مساله را شنیده‌ام و امیدوارم درست نباشد؛ چون این مساله ظلم به سایر کاندیداها است».

وی افزود: «این بدان معنا است که دولت در امور انتخابات از قدرت خود استفاده می‌کند. متاسفانه اگر چنین چیزی صحت داشته باشد نشان‌دهنده تسلیم شدن صدا وسیما در مقابل فشارهای دولت است».

میرحسین موسوی در ادامه با بیان اینکه چنین فشارهایی از قبل هم وجود داشته، تصریح کرد: «بعد از مطرح شدن انتخابات ریاست جمهوری تمام کانال‌های صدا وسیما به طور آشکار در خدمت تبلیغات دولت قرار داشتند. اگر منصفانه نگاه شود و قرار باشد که وقتی در اختیار کاندیدایی قرار بگیرد کاندیداهای دیگر هم وقت اضافه نیاز دارند».

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: «طبیعتاً بر این اساس باید یک ساعت در اختیار بنده قرار بگیرد تا در برابر فحاشی‌ها، تهمت‌ها و پرونده‌سازی‌هایی که ایشان در برنامه‌های گوناگون داشته صحبت کنم. این وقت به غیر از حقوق کسانی است که در این میان حقشان ضایع شده است».

موسوی یادآور شد: «به نظر من این حق‌کشی است و مردم این مساله را به خوبی می‌فهمند. به‌اصطلاح عامیانه یک نوع جرزنی است؛ زیرا اگر قرار باشد انتخابات رقابتی آزاد و منصفانه صورت بگیرد و این شایعه درست باشد به معنای نقض انتخابات سالم است».

نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس تاکید کرد: «ما انتخابات فرمایشی نمی‌خواهیم و به دنبال انتخابات آزاد هستیم. فکر می‌کنم که این مسائل اثر خوبی بر روی افکار عمومی نگذارد و سودی هم برای رقیب ندارد».

وی ادامه داد: «مردم آگاه‌تر از آن هستند که چند ساعت مانده به انتخابات حق کسی که موضع زور و نفوذ خود استفاده می‌کند و حقوق دیگران را ضایع می‌کند گوش کنند و تحت تاثیر قرار بگیرند».

موسوی در پایان اظهار امیدواری کرد که مسوولین صدا و سیما در مقابل چنین پیشنهاداتی کاری نکنند که بعداَ پشیمان شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۰
0
0
البته ایشان دچار فراموشی شده اند باید یاد آور شوم ایشان در مناظره تلویزیونی خود با کروبی در منظر تمام مردم اذعان کردند که وقت دفاع در اختیار احمدی نژاد قرار گیرد حالا این فرمایش جنابعالی انکار گفته خودشان می باشد شایسته نیست نامزد ریاست جمهوری چنین رفتار دوگانه ای در پیش بگیرند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
این آقامثل کسی است که در باتلاق گیر کرده و برای نجات دست و پا می زنه ولی غافل از اینه که هر چه بیشتر تقلا کنه بیشتر توی باتلاق فرو می ره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
هر چه فرصت برای دروغگو زیاد باشد دروغهایش بیشتر میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
آقايي كه مي خواهي به عنوان رئيس جمهور ايران فعاليت كني چرا مي خواهي فتنه انگيزي كني و يا از همين الان شكست را پذيرفته اي راستي مگر در مناظره مستقيم حرفي براي گفتن داشتي كه بخواهند به شما وقت دهند تا پاسخ گو باشي نا عزيزم ديگر در اين زمان قحط الرجال نيست كه مردم به امثال شما كه براي راي دادن حتي مقدسات خود را زير سوال مي بريد راي دهند . آيا تا بحال در مراسم هاي شهادت حضرت زهرا شركت نكرده ايد ، پس چرا بجاي شهادت آن بانوي مظلوم كلمه رحلت را انتخاب كرديد ، راي برادران اهل تسنن را مي خواهيد به چه قيمتي البته حزبي خود را به آن چسبانده ايد نيز همين كار را در زمان خود در خصوص حديث غدير كرد بله اينهاست كه باعث منزوي شدن مي شود مثل اين است كه شما دست خداوند را هنوز باور نداريد كه به اين مسائل متوسل مي شويد تا راي جمع آوري كنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
خيلي جالب است كه ايشان فراموش كرده اند در هر مناظره مجري درابتدا اين تذكر را ميدادند كه صحبت در مورد كانديداي غايب به منزله وقت اضافي براي آن كانديدا درنظر گرفته ميشود،آقاي موسوي هم با آگاهي از اين مسئله برصحبت كردن درمورد كانديداي غايب اصرار داشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
کسی حق کشی و جرزنی می کند که بر خلاف قانون مناظزه در غیاب کاندیدای دیگر مرتب علیه او حرف می زند و او را متهم به دروغگویی می کند. شما اگر حرف برای گفتن داشتید چرا در حضور آقای احمدی نژاد حتی از پرونده همسرتان دفاع نکردید و فقط بحث را خانوادگی و ورود به حریم خصوص دیگران جلوه دادید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین