کد خبر: ۹۰۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۰

جانبداری صدا وسيما از احمدی‌نژاد آشکارتر شد

احمدی‌نژاد 20 دقیقه و میرحسین موسوی 101 ثانیه فرصت دفاع دارند!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ستاد انتخابات صدا و سیما نظر خود را اعلام کرد. بر اساس نظر اعلام شده به نمایندگان کاندیداها، میرحسین موسوی 101 ثانیه، محسن رضایی 60 ثانیه، مهدی کروبی 76 ثانیه و محمود احمدی‌نژاد20 دقیقه فرصت دارند تا از خود دفاع کنند.

دبیر ستاد انتخابات صدا وسیما پس از پایان جلسه امروز ستاد انتخابات صدا و سیما گفت: «مطابق بند 7 اصول برگزاری مناظره‌های تلویزیونی، وقت هر یک از نامزدهایی که غیاباَ در مناظره‌های تلویزیونی مورد نقد قرار گرفته و درخواست کتبی برای پاسخگویی داده‌اند، تعیین و به نمایندگان آنان اعلام شده است».

دانشور افزود: «کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بعد از بازبینی دقیق شش مناظره تلویزیونی پخش شده در شبکه سوم سیما، زمان صحبت شده درباره هر یک از نامزدهای غایب را محاسبه و کتباَ به نمایندگان آنان اعلام کرده است که به مدت زمان اعلام شده می‌توانند پاسخگویی انتقادات وارده باشند».

به گفته دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا وسیما، شیوه پاسخگویی نامزدها به صورت ضبطی و در دکور ثابت مناظره و زمان پخش آن ساعت 22:30 ازشبکه سه سیما خواهد بود.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایلنا و به گفته بیژن زنگنه، نماینده ستاد میرحسین موسوی در صدا وسیما مدت زمان 101 ثانیه برای دفاع به میرحسین موسوی اختصاص یافته است.

همچنین به گفته شهرام گیل‌آبادی، نماینده ستاد محسن رضایی 60 ثانیه زمان برای دفاع در اختیار محسن رضایی قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: «جواد شمقدری نماینده ستاد محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد مدت زمان 20 دقیقه به محمود احمدی‌نژاد برای دفاع از خود در صدا و سیما اختصاص یافته است. به مهدی کروبی نیز 76 ثانیه زمان برای دفاع اختصاص یافته است».

بنا بر این گزارش کاندیداها موظفند دفاعیه خود را به صورت ضبط شده در دکور ثابت مناظره آماده کرده و جهت پخش در ساعت 22:30 دقیقه از صدا و سیما ارائه نمایند.

همچنین ترتیب پخش، به ترتیب انجام مناظره‌ها است و در ابتدا دفاعیه محمود احمدی‌نژاد، سپس دفاعیه مهدی کروبی و بعد دفاعیه محسن رضایی و در آخر دفاعیه میرحسین موسوی پخش می‌شود.

گفتنی است این موضوع با اعتراض نمایندگان کاندیداها مبنی بر جانبداری آشکار صدا و سیما از محمود احمدی‌نژاد روبرو شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
به نظر من اصلا نباید به احمدی وقت می دادند
چون موسوی هر چی گفت در دفاع از خودش و آمارهای دروغی بود که احمدی درباره ی دولت جنگ می داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
بنده کارمند صداوسیما هستم . اینبار احمدی نژاد از 2ساعت زودتر آمدند صداوسیما(ی ضرغامی نژاد که با رفتار یکجانبه اش آبرو برای کارمندها نیز نگذاشته)و بجای برنامه زنده که مشکلات متعدد خودش را داره، چند باره دروغهای ایشان را ضبط و تدوین کردند تاخلاصه با مشاوره رسانه ای کارشناسان سازمان و امثال کلهر که اونجا را ملک پدری خود میدانند سلسله ای از دروغهای جدید و قدیم پس از حک و اصلاح و خدمات ویژه ضرغامی روی آنتن رفت. متاسفم برای ضرغامی که با پیوند سرنوشت خودش با احمدی نژاد عملا حیثیت یک سازمان بزرگ را در معرض خطر قرار داده است.! آیا با این همه کادر متخصص آقای رنجبران، دیپلمه احمدی نژادی که از لحاظ دروغگویی شانه به شانه احمدی نژاد است باید در ستاد خبری وزارت کشور مستقر میشد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
به نظر من اعتراضی وارد نیست زمانی که میر حسین علیه احمدی حرف میزد و مجری برنامه تذکر قانونی مبنی بر اینکه به کاندیدای غایب وقت دفاع داده میشود می گفتند مجری از احمدی دفاع میکند و حالا هم ....
احمدی نژاد از حقش دفاع کرد و خدا به همراه او باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
شرمنده اما شما که حامی کاندیدایی هستید که دم از قانون مداری می زنند. خودتون کلاهتون رو قاضی کنید. خداییش در مناظره های بدون حضور کدوم کاندیداها به جز احمدی نژاد اینقدر در غیابش حرف زدند؟؟ بی انصاف نباشید اینقدر........
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین