کد خبر: ۹۰۶۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

۱۸ استقلالی و پرسپولیسی علیه نکونام و اوسمار

نگاهی به اسامی بازیکنان تیم‌های تراکتور و سپاهان در تقابل با استقلال و پرسپولیس واقعیت جالب توجهی را عیان می‌کند.
۱۸ استقلالی و پرسپولیسی علیه نکونام و اوسمار
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چهارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، دو مسابقه سنگین برای کسب بخت هرچی بیشتر جهت به دست آوردن امور قهرمانی فصل لیگ برتر را در پیش دارند.

تیم استقلال در شرایطی باید در تبریز به مصاف تیم تراکتور برود که سرمربی پرسپولیسی جدید و تازه وارد تراکتور سلککشنی از بازیکنان سابق آبی و قرمز را در جمع نفراتش می‌بیند که قطعاً تک تک آن‌ها از انگیزه بالایی برای شکست دادن تیم استقلال برخوردارند.

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، عارف آقاسی، محمد نادری، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، امیرارسلان مطهری و مهدی عبدی از جمله بازیکنانی هستند که جمع ۹ نفره سرخابی‌های تراکتور برای تقابل با شاگردان جواد نکونام را تشکیل می‌دهند.

اما ۱۲ اردیبهشت به فاصله چند صد کیلومتر آن طرف‌تر و در تهران تیم سپاهان در حالی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که این تیم نیز ۹ بازیکن سرخابی را در جمع نفراتش می‌بیند.

سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، امید نورافکن، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و کاوه رضایی بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس و استقلال را دارند وحالا با لباس زرد تیم سپاهان انگیزه زیادی برای شکست دادن پرسپولیس در خانه خواهند داشت.

بدون شک شاگردان مورایس پرتغالی در مصاف با بازیکنان اوسمار برزیلی و با حضور این تعداد از بازیکنان سابق سرخابی یکی دیگر از بازی‌های جذاب چهارشنبه هفته جاری را رقم خواهند زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین