کد خبر: ۹۰۶۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
تبلیغات

تاریخ فستیوال رنگ گرجستان ۲۰۲۴؛ جشن هزار رنگ با رزرو تور گرجستان از لحظه آخر

تاریخ فستیوال رنگ گرجستان ۲۰۲۴ ماه مارس است که شرکت‌کنندگان در این رویداد یک روزه، طیف وسیعی از رنگ‌ها که نشان از عشق و تعلق بوده را روی یکدیگر می‌پاشند. شرکت در این جشن هزار رنگ با رزرو تور باتومی لحظه آخری یکی از بهترین راه‌ها برای رقم زدن اوقاتی فراموش‌نشدنی خواهد بود.
تاریخ فستیوال رنگ گرجستان ۲۰۲۴؛ جشن هزار رنگ با رزرو تور گرجستان از لحظه آخر
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از راه‌های آشنایی با فرهنگ و آداب‌ورسوم هر کشور، شناخت فستیوال‌ها و جشنواره‌هایی است که هرساله در روز‌های خاصی از سال برگزار می‌گردند. این فستیوال‌ها یک تجربه شگفت‌انگیز برای علاقه‌مندان به جغرافیای جدید و فرهنگ بومی آن محسوب می‌شوند. یکی از آن‌ها، جشنواره رنگ نام دارد که در بهار برپا شده و آن را با نام مهربانی رنگ نیز می‌شناسند. تاریخ فستیوال رنگ گرجستان ۲۰۲۴ ماه مارس است که شرکت‌کنندگان در این رویداد یک روزه، طیف وسیعی از رنگ‌ها که نشان از عشق و تعلق بوده را روی یکدیگر می‌پاشند. شرکت در این جشن هزار رنگ با رزرو تور باتومی لحظه آخری یکی از بهترین راه‌ها برای رقم زدن اوقاتی فراموش‌نشدنی خواهد بود.

فستیوال رنگ گرجستان؛ شرکت در هیجانی رنگارنگ

جشنواره رنگ در کشور اوراسیایی گرجستان که هرساله در فصل بهار برگزار می‌گردد، به نوعی برگرفته از هولی (جشن رنگ‌ها) در هند است. هندو‌ها و سیک‌ها این رویداد که یک جشن باستانی-سنتی به‌حساب می‌آید و پیروزی خوب بر بد است را جشن می‌گیرند. می‌توان گفت که فستیوال رنگ یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین جشنواره‌ها در گرجستان بوده که با عنوان مهربانی رنگ نیز شناخته می‌شود. با رزرو تور باتومی لحظه آخری میتوانید با هزینه بهینه در این جشن شرکت کنید.

این جشنواره در سراسر این کشور برپا شده و شاهد جشن و شادی مردم در شهر‌های بزرگی، چون تفلیس، باتومی، کوتایسی و همچنین روستا‌های آن نیز هستیم. در طی این رویداد هیجان‌انگیز که در یکی از جذاب‌ترین مناطق شهر تفلیس یعنی دریاچه لاک‌پشت‌ها برگزار می‌گردد، شرکت‌کنندگان طیف وسیعی از رنگ‌های زنبق که نشانه عشق است را روی یکدیگر می‌پاشند و خوشبختی و شادمانی خود را جشن می‌گیرند.

علاوه‌بر این افراد به همراه دوستان و خانواده خود به رقص و پایکوبی و گردش در مکان‌های زیبای شهر‌ها می‌پردازند. موسیقی که جزء جدایی‌ناپذیر این جشنواره بوده، بسیاری از گروه‌های رقص را برای به نمایش گذاشتن اجرا‌های خود تشویق می‌کند. لازم به ذکر است که این فستیوال نشان از شادی و اتحاد مردم این کشور دارد.

برای شرکت در فستیوال رنگ لباس چی بپوشیم؟

از نکات مهم برای شرکت در این فستیوال با تور لحظه آخری، پوشیدن تیشرت‌های سفید یا لباس‌هایی است که در صورت آغشته شدن به پودر‌های رنگی، خاطر شما را آزرده نکند. این پودر‌ها غیرسمی بوده و پس از شست‌وشو از بین خواهند رفت؛ اما بهتر است که مراتب احتیاط را رعایت کرده و از وارد شدن آن‌ها به چشم، گوش، بینی و دهان خود جلوگیری نمایید. تاریخ فستیوال رنگ گرجستان ۲۰۲۴ مانند هر سال در ماه مارس بوده؛ لذا باتوجه به شرایط آب‌وهوایی لباس مناسب به همراه داشته باشید.

برای شرکت در فستیوال رنگ لباس چی بپوشیم؟

شرکت در فستیوال رنگ با تور گرجستان؛ سفری به دنیای جشن‌های سنتی

براساس ترانسفر و وسایل حمل‌ونقل، تور گرجستان را می‌توان به دو صورت زمینی و هوایی تقسیم کرد که شما براساس سلیقه خود می‌توانید هر یک را برای شرکت در جشن انتخاب کنید. در تور‌های زمینی به مقصد گرجستان از قطار یا اتوبوس استفاده می‌شود و سفر هوایی با هواپیما است. حال باتوجه به شرایط هر فرد، یکی از این شیوه‌های سفر می‌تواند مناسب باشد. حضور در جشن هزار رنگ با رزرو تور گرجستان از لحظه آخر به سبب خدمات و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌تواند سفری هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی را برایتان رقم بزند.

تور هوایی گرجستان؛ سفری سریع و مستقیم

سفر با هواپیما به سبب راحتی که به همراه دارد، همواره به‌عنوان اولین گزینه در نظر گرفته می‌شود. هرچند که هزینه این سفر به نسبت نوع زمینی گران‌تر بوده؛ اما طی مدت زمان یک ساعت و ۳۰ دقیقه به مقصد خواهید رسید. در این سفر هیچ‌گونه خستگی نداشته و تنها با یک پرواز مستقیم به این کشور سرسبز می‌رسید.

تور زمینی گرجستان؛ سفری ارزان و پر از لذت

سفر زمینی علاوه‌بر ارزان بودن، لذت‌های خاص خود را دارد. در این سفر امکان معاشرت بیشتر با افراد و لذت بردن از طبیعت شهر‌ها وجود داشته و هیجان‌انگیز است. در این نوع سفر که با قطار و اتوبوس از طریق مسیر زمینی آذربایجان، ارمنستان و ترکیه انجام می‌گیرد، به‌طور تقریبی ۲۴ الی ۳۶ ساعت در راه خواهید بود؛ ضمن این‌که برای سفر با قطار به سبب عبور از خاک آذربایجان به ویزا نیاز خواهید داشت.

قیمت تور گرجستان؛ سفری گران قیمت یا ارزان

سفر به گرجستان همواره از سفر‌های ارزان به‌شمار می‌رود. هرچند که نوسانات بازار ارز در افزایش یا کاهش قیمت این تور بی‌تاثیر نیست؛ اما همه تفریحات، غذا‌ها و حتی قیمت هتل در این تور مقرون‌به‌صرفه هستند. میزان هزینه این سفر خارجی به تاریخ سفر، روز‌های اقامت، نوع هتل، امکانات تور و... بستگی دارد. به‌طور کلی باید گفت که قیمت تور هوایی به نسبت تور زمینی گران‌تر است. جهت پرداخت هزینه کمتر برای تور گرجستان در تاریخ فستیوال رنگ گرجستان ۲۰۲۴، می‌توانید از تور لحظه آخری استفاده نمایید.

قیمت تور گرجستان؛ سفری گران قیمت یا ارزان

ماه مارس ۲۰۲۴ را در گرجستان بگذرانید!

گرجستان کشوری با جاذبه‌های فراوان و آب‌وهوایی مطلوب و مردمی خونگرم، هرساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است که قصد دارند تا در فستیوال‌ها و جشنواره‌های آن شرکت نمایند. یکی از این فستیوال‌ها که نمادی از عشق و شادی بوده، جشن رنگ‌ها نام دارد که افراد با پاشیدن پودر‌های رنگی روی یکدیگر، شادی و خوشبختی را جشن می‌گیرند. تاریخ فستیوال رنگ گرجستان ۲۰۲۴ نیز همانند سال‌های گذشته، ماه مارس است که زیبایی بهار را به رخ می‌کشد. سفر به این جشن هزار رنگ با رزرو تور از لحظه آخر این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا علاوه‌بر شرکت در هیجانی وصف‌ناشدنی، هزینه منصفانه‌ای را نیز بپردازید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین