کد خبر: ۹۰۷۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱

انتقاد عنایتی از پیکان و شاگردانش

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست این تیم برابر آلومینیوم اراک به انتقاد از شاگردانش پرداخت.
انتقاد عنایتی از پیکان و شاگردانش
آفتاب‌‌نیوز :

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری، پس از شکست این تیم برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، با بیان اینکه مسابقه پرموقعیتی را شاهد نبودیم، اظهار داشت: هم پیکان و هم آلومینیوم تیم موقعیت چندانی نداشتند و به یکدیگر فرصت گلزنی ندادند، در مجموع بازی خوبی نبود. با توجه به این روند مشخص بود که باید روی یک حادثه گلی به ثمر برسد و گل آلومینیوم هم روی یک ضربه کرنر و با یک ضربه سر به دست آمد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازیکنانش در این مسابقه بی‌حوصله و کم‌انگیزه بودند، یادآور شد: نمی‌دانم دلیل بی‌انگیزه بودن بازیکنان چه بود و برای مسابقات بعدی باید چاره‌ای پیدا کنیم. با بازیکنان جوان کار خود را ادامه دهیم و نمی‌توانم این همه بی‌انگیزگی را باور کنیم، چرا که به امتیازات این بازی احتیاج داشتیم. با این حال این باخت را گردن می‌گیرم. باید با کادر فنی مشورت کنیم تا انگیزه را به تیم برگردانیم و شرایط را بهتر کنیم و برای مسابقات بعدی با آمادگی بیشتری مقابل حریف به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تغییر دروازه‌بان این تیم برای این مسابقه، یادآور شد: با توجه به تمرینات و شرایط بازیکنان تصمیم می‌گیریم و دیناروند در جام حذفی حذفی فوق‌العاده عمل کرد. ناصری دروازه‌بان باکیفیت و از بهترین‌های ایران است و کادر فنی تصمیم گرفت که چه کسی درون دروازه قرار بگیرد.

عنایتی در ادامه با اشاره به اینکه شرایط تیمش نرمال نیست و این او را متعجب کرده است، گفت: در هر مسابقه هفت یا هشت موقعیت ایجاد می‌کنیم، اما این بازی هیچ موقعیتی خلق نکردیم و البته موقعیتی هم به حریف ندادیم و شاید بارندگی و شرایط زمین هم بدر این زمینه تاثیرگذار بود.

وی درباره بازی با استقلال در هفته پایانی لیگ برتر، تصریح کرد: درباره آن مسابقه در همان زمان صحبت می‌کنم، اما امیدوارم که در لیگ برتر حق به تیمی که استحقاق و شایستگی آن را دارد، برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین