کد خبر: ۹۰۷۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

بی‌اعصاب‌های استقلال و پرسپولیس از ۳ بازیکن خارجی درس بگیرند!

۳ خارجی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته ۲۶ رقابت‌های لیگ برتر، در یک کلام گل کاشتند.
بی‌اعصاب‌های استقلال و پرسپولیس از ۳ بازیکن خارجی درس بگیرند!
آفتاب‌‌نیوز :

امروز قصد داشتیم به خاطر بی اعصاب بودن بازیکنان ایرانی و پرخاشگری‌های آن‌ها در اغلب هفته‌های لیگ، چند خط بنویسیم و حسابی از خجالت همه افرادی که در زمین فوتبال چند متر می‌دوند تا یک لگد درست و حسابی به اطرافیان تیم حریف بزنند بیرون بیاییم، اما با خود گفتیم چرا وقتی استقلال و پرسپولیس مهاجمانی مثل گوستاو بلانکو، جلال الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف دارند، وقتمان را صرف کار‌های بیخود دیگران کنیم؟

اصلا بگذارید تا دنیا دنیاست بازیکنان خاطی تو سر و صورت دیگران بکوبند و فوتبال را با چاله میدان اشتباه بگیرند؛ ما در آرامش کامل از حرکات انفجاری اوستون اورونوف و شوت‌های او لذت می‌بریم.

ما بازی‌های ماشاریپوف را تماشا می‌کنیم و او را در قامت یک بازیکن فرصت شناس می‌بینیم.

ما بلانکو و آن شوت در جا و بی مکث این بازیکن را می‌بینیم و از هنرنمایی اش لذت می‌بریم. بلانکو اگر نبود، استقلال امروز مقابل ذوب آهن ۳ امتیازی نمی‌شد.

این ۳ بازیکن آنقدر حضوری ارزشمند در رقابت‌های لیگ برتر داشتند و به داد پرسپولیس و استقلال رسیدند که ترجیح می‌دهیم بابت سلیقه‌ای که هر ۳ بازیکن را تقدیم این تیم‌ها کرد درود بفرستیم و از بقیه بازیکنان هم بخواهیم به جای ژانگولربازی و بی اعصاب بودن، از نظر فنی مثل این بازیکنان خارجی خودشان را ارتقا بدهند و فریادرس تیم هایشان باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین