کد خبر: ۹۰۷۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
اتصال هفت و نیم میلیون خانواده ایرانی به پروژه فیبرنوری امیدبخش است

رئیسی: حتی آن فردی که مشغول انجام بازی است نباید با کندی سرعت اینترنت مواجه شود

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح پروژه فیبر نوری در قم گفت: استفاده هفت و نیم میلیون خانواده ایرانی از پروژه فیبر نوری یک آمار امیدبخش است چراکه فیبر نوری می‌تواند موجب تسهیل در ارتباطات و کار‌ها شود.
رئیسی: حتی آن فردی که مشغول انجام بازی است نباید با کندی سرعت اینترنت مواجه شود
آفتاب‌‌نیوز :

 سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه فیبرنوری در استان قم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که امروز باید مورد توجه دولت‌ها باشد این است که زندگی مردم مورد تاثیر فضای مجازی است و امروز تمام زوایای زندگی مردم بر این بستر قرار داده شده است، کسب و کارها، سرگرمی‌ها و ارتباطات بر این بستر قرار قرار دارد و رفاه مردم در این رابطه باید مورد توجه و تاکید باشد.

رئیسی ادامه داد: یکی از نکاتی که من از ابتدا به اقای وزیر ارتباطات می‌گفتم، مسئله ضرورت ایجاد شتاب و سرعت در ارتباطات یا انتقال برخی گله‌ها از کندی شبکه اینترنتی بود که ایشان وعده دادند بهبود سرعت اینترنت به صورت علمی و فناورانه با شتاب انجام می‌گیرد و این وعده در حال عملیاتی شدن است؛ حتی آن فردی که مشغول انجام بازی اینترنتی است نباید با کندی سرعت اینترنت مواجه شود.

وی اضافه کرد: آغاز پروژه فیبر نوری در دولت سیزدهم و شتاب گرفتن این پروژه در نقاط مختلف کشور مورد توجه دولت بوده است و اولین بار استان گلستان به این ویژگی رسیده است و اکنون استان قم بخاطر اینکه مهد علم و دانش است و در تولید محتوا بسیار نقش‌آفرین است به صورت ویژه در فیبر نوری مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انتقال تولید محتوا از قم به شهر‌های دیگر و خارج از کشور از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: از همه دست‌اندرکاران، وزیر و افرادی که برای انجام این کار ستودنی زحمت کشیده‌اند تقدیر می‌کنم.

وی تصریح کرد: استفاده هفت و نیم میلیون خانواده ایرانی از پروژه فیبر نوری یک آمار امیدبخش است چراکه این فیبر نوری می‌تواند موجب تسهیل در ارتباطات و کار‌ها شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین