کد خبر: ۹۰۷۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
در بازیهای گذشته یار کم داشتیم اما موفق بودیم؛

اوسمار: این قانون کاملا ناحق است!

سرمربی تیم پرسپولیس از قدرت حریف تیم پرسپولیس تمجید کرد اما گفت که آنها به دنبال کسب سه امتیاز هستند.
اوسمار: این قانون کاملا ناحق است!
آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس در نشست مطبوعاتی دیدار با هوادار شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران در مورد این بازی حساس پاسخ داد.

صحبت‌های اولیه؟

ظهر همگی بخیر! به اواخر لیگ رسیدیم و چهار بازی آخر خیلی حساس است. در سه بازی اخیر بازی‌های دشواری داشتیم و یار کم داشتیم و بازی‌های احساسی بود، حالا به آخر لیگ رسیده‌ایم. با تمام این حساسیت‌ها و بازی‌های سختی که داشتیم، بازیکنان با شرایط سخت خودشان را خوب وفق دادند و نمایش خوبی را ارائه کردند.

قدرت تیم هوادار؟

آن‌ها در ۷ بازی اخیر بدون باخت بودند، در آخرین بازی مقابل ملوان بازی کردند، جایی که بازی کردن خیلی سخت است، اما آن‌ها خیلی خوب بازی کردند. فردا بازی خوبی خواهیم داشت و هوادار هم خوب بازی می‌کند. استادیوم دستگردی زمین خوبی است و هوادار هم تیمی است که با سیستم‌های مختلف بازی می‌کند و امیدوارم بازی خوبی باشد.

کارت قرمز عالیشاه و رفیعی؟

نمی‌شود جلوی این را گرفت که بازیکن درگیری در داخل بازی نداشته باشد. البته کارت گرفتن از نظر روحی به تیم فشار می‌آورد، اما خود بچه‌ها روی این کار می‌کنند که در عین حال که جنگندگی دارند، بتوانند خودشان را کنترل کنند.

حواشی پیرامون درگیری رسانه‌ای با تیم‌های مدعی؟

بعضی موارد خارج از قدرت سرمربی است و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و سرپرست هستند. ما و بازیکنان تمام تلاشمان را میکنیم که تمرکزمان روی بازی باشد. ما دوست داریم کار تکنیکی و استراتژی خودمان را خوب انجام دهیم و در بازی فردا برنده شویم.

در مورد وحدت حنانوف و اینکه کم بازی کردن او باعث می‌شود سهمیه خارجی کم شود؟

سوال خوبی بود! من نمی‌دانم قانون ۶۰ درصد چطوری است؟ آیا شامل یک بازیکن می‌شود یا همه؟ ممکن است بازیکن مشکل تاکتیکی یا مصدومیت داشته باشد، آیا درست است که سهمیه تیم به این خاطر از بین برود؟

اگر یک بازیکن خارجی کمتر از ۶۰ درصد بازی کند، سهمیه از بین می‌رود.

بازیکن سهمیه‌اش را از دست می‌دهد یا تیم؟

تیم.

اگر اینطور است ناحق است. چون شاید بازیکن مصدوم شود و فصل را از دست بدهد. وقتی این فصل تمام می‌شود، دیگر ربطی به فصل بعد ندارد. یک فصل با فصل دیگر کاملا متفاوت است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین