کد خبر: ۹۰۹۲۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

دلیل انصراف رم از جذب سردار آزمون فاش شد

به نظر می‌رسد که باید جدایی سردار آزمون از رم را در پایان فصل قطعی تلقی کرد.
دلیل انصراف رم از جذب سردار آزمون فاش شد
آفتاب‌‌نیوز :

در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که سردار آزمون بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل ناموفق در بایر لورکوزن این تیم را ترک کرد و به رم پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا تجربه کند.

جذب سردار آزمون ابتدا با انتقادات زیادی از سوی هواداران رم همراه بود، اما رفته رفته عملکرد این ستاره ایرانی نظر آن‌ها را تغییر داد. آزمون که در زمان مورینیو عمدتاً به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت با آمدن دنیله ده‌روسی حتی وضع بهتری هم پیدا کرد.

سردار اخیرا حتی در بعضی مسابقات به عنوان بازیکن ثابت رم نیز به میدان رفته و چندی پیش گفته شد که ده‌روسی خواهان جذب دائمی او از لورکوزن شده است. از طرف دیگر گفته شد که باشگاه رم نیز قصد دارد با پایین آوردن رقم بند خرید دائمی سردار آزمون او را به خدمت بگیرد.

با این حال طی روز‌های گذشته نشریه معتبر گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا طی گزارشی مدعی شد که سردار آزمون به پایان کار خود در رم رسیده و این باشگاه قصد ندارد او را به شکل دائمی جذب کند.

حالا، اما دلیل اصلی انصراف رم از جذب سردار آزمون مشخص شده است. بر این اساس دو باشگاه بایرلورکوزن و رم طی هفته‌های اخیر مذاکرات زیادی در مورد مهاجم تیم ملی ایران انجام دادند و در روند این صحبت‌ها باشگاه ایتالیایی خواهان کاهش مبلغ قابل توجهی از بند خرید دائمی آزمون شده است که این موضوع با مخالفت قاطع لورکوزن مواجه شده و رم نیز اعلام کرده که به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند مبلغ درخواستی لورکوزن را پرداخت کند.  

به این ترتیب باید چالش سردار آزمون در پایتخت ایتالیا را تمام شده دانست و منتظر ماند و دید که او و البته باشگاه لورکوزن چه تصمیمی برای آینده خواهند گرفت.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین