کد خبر: ۹۰۹۴۲۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

قیمت، دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه که روز گذشته تحت تاثیر اخبار مربوط به سقوط بالگرد رئیس‌جمهوری روند افزایشی را در معاملات پشت خطی تجربه کرده بود، امروز با کاهش‌های شارپ، مسیر رفته را برگشت. امروز طلای جهانی با افزایش ۲۳ دلاری بازگشایی شد، اما اثری بر روند قیمت در بازار طلای داخلی نگذاشت. قیمت دلار آزاد که امروز از ۶۰ هزار تومان عبور کرده بود هم اکنون در کانال ۵۷ هزار تومانی در نوسان است.
قیمت، دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا و سکه امروز با کاهش بیش از نیم میلیون تومانی مسیر افزایشی روز گذشته را برگشت و در محدوده قیمتی قبل از رخداد‌های ناگوار روز گذشته قرار گرفت. اسکناس دلار امروز نیز همین روند را داشت و افزایش بازار پشت خطی را جبران کرد. همین موضوع، معاملات بازار طلا را نیز تحت تاثیر قرار داد.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش، قیمت هر مثقال طلا بیش از ۷۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و قیمت سکه بیش از نیم میلیون تومان ریخت.

به گزارش تجارت نیوز، قیمت اونس جهانی طلا بعد از بازگشایی بازار‌ها روی رقم ۲۴۴۰ دلاری ایستاده و افزایش ۲۵ دلاری دارد.

قیمت نقره رشد کرد

اونس نقره نیز با رشد ۵۰ سنتی روی رقم ۳۱ دلار و ۸۹ سنتی ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۶۱ هزار تومانی در حال معامله است و نسبت به روز گذشته دو هزار و ۵۰۰ تومان رشد دارد.

قیمت سکه‌های سبک ثابت ایستاد

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت با رشد ۶۱۲ هزار تومانی روی رقم ۴۰ میلیون و ۶۱۲ هزار تومانی در حال معامله است. سکه بهار با رقم ۳۷ میلیون و ۵۹۰ هزار تومانی در حال معامله است و ۴۳۵ هزار تومان کاهش دارد.

شایان ذکر است قیمت نیم و ربع‌سکه و سکه گرمی ثابت است و به‌ترتیب با رقم‌های ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی و ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه افزایشی شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهش پیدا کرده است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۶۶۵ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۹۲۸ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۷۸ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۲۲ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۷۷ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز در تمام قطعات افزایش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۱۸۷ هزار تومان، سکه بهار ۴۳۹ هزار تومان، نیم‌سکه ۳۹۷ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۹۹ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷ هزار تومان رشد کرد.

دلار چند؟

همچنین براساس گزارش خبرگزاری ایلنا، در حالی که قیمت دلار روز گذشته به ۶۲ هزار تومان هم رسید، از صبح امروز ۳۱ اردیبهشت ماه روند کاهشی در پیش گرفت.

دلار تا لحظه تنظیم این گزارش در بازار با قیمت ۵۷ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

قیمت، دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین