کد خبر: ۹۱۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۹
در پیامی به مناسبت سالروز شهادت شهید بابایی

رضایی: بر سر دستاوردهای شهیدان چه می‌آوریم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن رضایی در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سرلشگر خلبان شهیدعباس بابایی، یاد و خاطره‌ی او را گرامی داشت.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن پیام به این شرح است:

بسمه‌تعالی

من المومنین رجال صدقو ما عاهدو الله علیه

آسمان جبهه و رزمندگان آن بارها شاهد پرواز پرصلابت پرنده‌ای بوده است که نه‌تنها با پرنده‌های مهاجم می‌جنگید که بعضا به فکر یاری به برادران خود در زمین که مورد هجوم وحشیانه تانک‌های دشمن قرار می‌گرفتند، بود و سعی می‌کرد مثل عقاب بر سر آن‌ها یورش بیاورد.

آری شهید بزرگوار بابایی خلبان و فرمانده‌ اف 14 (که از مدرن‌ترین جنگنده‌های دنیا بود) را بارها و بارها در جبهه و قرارگاه دیدم و با او صحبت کردم. چهره‌ای معصوم و محجوب داشت. از یادم نمی‌رود در شورای عالی دفاع که آمده بود، پیشنهاد فرمان‌دهی نیروی هوایی را به او دادیم، زیر بار نرفت و شهید ستاری را پیشنهاد کرد و همین طور شد.

هنگامی که هواپیماهای دشمن از همه نوع آن چه روسی و چه فرانسوی، هیچ محدودیتی در تهیه بمب و موشک نداشتند و هواپیماهای ما با مشکلات جدی تعمیر و آماده‌سازی و نداشتن بمب و موشک مواجه شدند، این شهید بزرگوار روبه سوی پدافند هوایی آورد و تلاش کرد، با ایجاد قرارگاه «رعد» آرامش را در آسمان جبهه‌ها به‌وجود آورد. فردی با اخلاق و دوست‌داشتنی بود. بیش‌تر سکوت می‌کرد تا آن‌که حرف بزند. اهل سکوت بود و آرامش. فردی ولایت‌مدار بود و به امام عشق می‌ورزید و دوستان زیادی در سپاه و ارتش داشت.

در یکی از پروازها، شهید بابایی برای همیشه به آسمان رفت و دیگر به زمین برنگشت و زمین را به زمینیان سپرد و از آن روز خودش و دیگر پرندگان آسمانی که قبل و بعد از او به آسمان پرواز کرده بودند، از آن بالا به ما زمینیان می‌نگرند که بر سر دستاوردهای آنان چه می‌آوریم.

آنان اگر امروز در میان ما بودند، جبهه‌ای بزرگ و متحد پیرامون مردم و ولایت ایجاد می‌کردند و به ما می‌گفتند که به نام مردم به ولایت حمله نکنید و به نام ولایت به خوابگاه‌ها نریزید که جمهوری اسلامی، یعنی مردم و ولایت و جدا کردن این دو، به هرج و مرج منجر می‌شود.

آن‌ها از بزرگان کشور می‌خواستند که پیرامون ولایت جمع شوند و وحدت خود را به دنیا نشان دهند تا دشمنان ملت ایران آرزویی که این روزها در دل‌شان ایجاد شده و منتظر تفرقه، اختلاف و تجزیه ایران هستند را به گور ببرند.

درود خدا بر شهید بابایی و شهدای دفاع مقدس. درود خدا بر پرنده آرامش‌بخش جبهه‌ها. درود خدا بر فرمانده دل‌ها.

سرباز ملت ایران

محسن رضایی»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین