کد خبر: ۹۱۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۲
در دیدار با یک نهاد حقوق بشری عنوان شد؛

رضایی: اگر مامور جمهوری اسلامی رفتار خلاف حیثیت بکند باید عزا اعلام کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح روز چهارشنبه، جمعیت حقوقدانان دفاع از حقوق بشر با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ در این دیدار، رییس و شورای مركزی این جمعیت، گزارشی از حوادث اخیر را به اطلاع دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رساندند.

در ادامه این دیدار محسن رضایی ضمن قدردانی از تلاش‌های جمعیت، حمایت همه‌جانبه خود را در جهت استیفای حقوق مردم اعلام کرد و افزود: «تقویت جمهوری اسلامی صرفا به تایید و تقویت نهادهای حكومتی و مقامات دولتی نیست، بلكه تلاش برای اصلاح رفتار آن‌ها هم هست».

وی ادامه داد: «اگر گزارشات شما درباره بدرفتاری با مردم در خیابان‌ها و زندان‌ها درست باشد، تمامی مقاماتی كه مسوول هستند حداقل باید عزل و به دست دادگاه سپرده شوند».

وی گفت: «اگر در جمهوری اسلامی توسط یكی از ماموران عمل خلاف حیثیت و اخلاق صورت گیرد، باید عزا اعلام شود چه برسد به اینكه اعمال شنیع علیه تعدادی از جوانان كشور صورت گرفته باشد؛ زیرا که سرمایه اصلی انقلاب و جمهوری اسلامی، دستیابی به اخلاق و ارزش‌های انسانی و اسلامی در اداره کشور بوده است».

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که " بر شما تکلیف است که این گزارشات را برای مقامات مسوول کشور نیز ارسال کنید" خاطرنشان كرد: «از این گزارش یک رونوشت هم به بنده بدهید تا آن را پی‌گیری کنم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Singapore
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۵/۲۴
0
0
ای بابا برادر محسن اون وقت اگه رییس جمهورش خلاف بکنه چی ؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین