کد خبر: ۹۵۵۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۴
بروجردی در گفت‏ و گو با آفتاب؛

نتيجه كار مجمع تشخيص درباره قانون انتخابات اثرات مثبتي خواهد داشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب – سرویس سیاسی: علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آفتاب درخصوص ارزیابی خود از طرح تشكیل كمیسیون ملی انتخابات اظهار داشت: در حال حاضر مجمع تشخیص مصلحت نظام درصدد تعیین سیاست های كلی در این خصوص است و این از وظایفی است كه به آن محول شده بنابراین بهتر است منتظر خروجی آن باشیم.

وی گفت: باید منتظر باشیم كه ببینیم خروجی كار مجمع در زمینه سیاست های كلی چیست آن گاه مجلس می تواند براساس سیاست های كلی قانون گذاری داشته باشد.

رئیس كمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تصریح كرد: طبق قانون سیاستگذاری های كلان با مقام معظم رهبری است و ایشان درخصوص بحث انتخابات و قانون آن از مجمع نظر مشورتی خواسته اند كه مجمع در این راستا در حال انجام وظیفه است .

وی خاطرنشان كرد: در دو سال گذشته كار كارشناسی وسیعی در كمیسیون تخصصی مجمع در این باره صورت گرفته است و نقطه نظرات كارشناسان نیز گرفته شده ، آنچه مهم است این كه ما در كشور شاهد تغییرات مستمر در عرصه قانونگذاری در انتخابات نباشیم و بتوانیم به حاكمیت قانون ثابت در انتخابات برسیم.

بروجردی ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام به این بحث را در راستای رسیدن به ثبات در قانون انتخابات خواند و گفت: تلاش مجمع برای رسیدن به ثبات اثرات مثبتی می تواند داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین