کد خبر: ۹۸۳۰۸
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۷

قنبری: سازمان‌ملی جوانان به یک تشكل سیاسی برای دولت تبدیل شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب رئیس فراكسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اعلام اینكه طرح تحقیق و تفحص از عملكرد سازمان‌ملی جوانان در آینده نزدیک در مجلس شورای اسلامی كلید می‌خورد، گفت: در حال حاضر سازمان‌ملی جوانان از ماموریت‌های اصلی خود فاصله گرفته و به یک تشكل سیاسی برای دولت تبدیل شده است.

داریوش قنبری با اشاره به عملكرد سازمان‌ملی جوانان، از آغاز طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از عملكرد این سازمان خبر داد و افزود: عملكرد سازمان‌ملی جوانان چه در دولت نهم و چه در دولت كنونی نشانگر آن است كه نگاه سیاسی به این سازمان كه مصداق واقعی آن انتخاب روسای بعضا سیاسی است مانع از اجرای ماموریت‌ها و وظایف اصلی این سازمان شده است.

سخنگوی فراکسیون خط امام(ره)مجلس با تاكید بر اینكه در حال حاضر سازمان‌ملی جوانان از ماموریت‌های اصلی خود فاصله گرفته است، اظهار كرد: وظیفه اصلی این سازمان سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در جهت حل مشكلات و معضلات جوانان و بهبود وضعیت فرهنگی اجتماعی و معیشتی آنها است، اما در حال حاضر شاهد آن هستیم كه این سازمان به مسائلی می‌پردازد كه جزء ماموریت‌های اصلی سازمان‌ملی جوانان نیست.

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نگاه سیاسی دولت به این سازمان، به تغییر كاربری سازمان ملی جوانان به تشكل سیاسی برای دولت اشاره كرد و افزود: انتصاب مدیران این سازمان، اظهارنظر‌ها، طرح‌ها و برخی برنامه‌های آنها مصادیق واقعی‌ای برای سیاسی‌كاری‌های سازمان ملی جوانان است.

وی در پایان خاطر نشان كرد: فاصله گرفتن این سازمان از ماموریت‌های اصلی، نگاه سیاسی و سیاسی‌كاری مسئولان سازمان ملی جوانان و اجرای طرح‌های غیركارشناسانه از مواردی است كه باعث ارائه پیشنهاد طرح تحقیق و تفحص از عملكرد سازمان ملی جوانان شده است كه در آینده‌ای نزدیک در مجلس شورای‌اسلامی كلید می‌خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین