کد خبر: ۱۳۵۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۲

نکونام: پرونده رحیمی در قوه قضائیه در دست بررسی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده رحیمی در قوه قضائیه در حال رسیدگی است که امیدواریم اتهامات ایشان محرز نشود. 

به گزارش آفتاب، محمد ابراهیم نکونام در گفت‌وگو با مهر در واکنش به خبری مبنی بر تعلل کمیسیون اصل نود در بررسی پرونده فساد اقتصادی رحیمی و تاثیر این بی‌توجهی در آزادی عمل مفسدین اقتصادی اظهار داشت: قوه قضائیه در حال رسیدگی به پرونده رحیمی است و این موضوع به کمیسیون اصل نود ربطی ندارد.

نماینده گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که چرا پس از گذشت 3 سال از طرح پرونده رحیمی این پرونده به نتیجه نرسیده است، تصریح کرد: قطعاً باید به تصمیمات عالیه نظام اعتماد کرد اگر اتهام جدی متوجه رحیمی بود و عدم پیگیری آن موجب تبعاتی بود قطعا اقدام می‌کردند.

وی افزود: امیدوارم نسبت به ایشان و هیچ‌کدام از مسئولین چنین اتهاماتی محرز نشود.

به گزارش مهر محمد ابراهیم نکونام در جلسه کنفرانس خبری در محل کمیسیون اصل نود در پاسخ به سئوال خبرنگاری در رابطه با پرونده شکایت از محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری و پرونده بیمه ایران گفت: ما زمانی پرونده را به دادگستری می دهیم که اسناد و مدارکمان نسبت به جریان و موضوع کامل شده و تخلف برای مان به اثبات برسد.

وی با اشاره به اینکه این پرونده از ابتدا در دادگستری مطرح شده و افرادی در رابطه با این پرونده تحت تعقیب بوده و دستگیر شدند، افزود: چون این پرونده در دستگاه قضایی در جریان است ما دنبال آن نمی‌رویم بلکه دنبال اقدامات این مقامات هستیم که گزارش آن هر زمانی که تکمیل شد به صحن می‌‌دهیم.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با شکایت الیاس نادران نماینده تهران از رحیمی گفت: تاکنون برای ما تخلفی احراز نشده تا به قوه قضائیه ارائه دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین