کد خبر: ۱۲۹۹۱۱
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱

نامه وزارت نیرو به احمدی‌نژاد برای گاز نیروگاه‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر نیرو از ارسال نامه‌ای به احمدی نژاد برای تامین گاز نیروگاه‌ها خبر داد و در عین حال گفت: در این باره با سرپرست وزارت نفت هم مذاكره خواهم كرد.

مجید نامجو در گفتگو با مهر گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی وزارت نیرو با مجموعه نیروگاهی كشور، هیچ مشكلی در تامین برق مورد نیاز مردم نیست و مردم نباید از این بابت نگران باشند، چراكه وزارت نیرو علیرغم مشكلاتی كه وجود دارد، خاموشی اعمال نخواهد كرد.

وزیر نیرو در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارسال نامه به رئیس جمهور مبنی بر تامین گاز و سوخت نیروگاه‌ها، افزود: در حاشیه امروز جلسه هیئت دولت، با سرپرست وزارت نفت درباره تامین به موقع سوخت نیروگاهی مذاكره خواهم كرد.

اظهارات نامجو در حالی بیان می‌شود كه به گفته محمد بهزاد معاون وی، 15 نیروگاه كشور در حال حاضر بدون گاز مسئولیت تولید برق كشور را به عهده دارند و در عین حال، مخازن سوخت مایع برخی نیروگاههای كشور نیز به انتهای نزدیك می‌شود.

یك مقام مسئول در شركت توانیر نیز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: به دلیل عدم تحویل گاز به نیروگاهها، نیروگاه شهید منتظری تنها تا سه روز آینده قابلیت استفاده از سوخت مایع را دارد و حجم مخزن این نیروگاه به دلیل استفاده مكرر از سوخت مایع، به حداقل رسیده است و اگر گاز متصل نشود، این نیروگاه ظرف روزهای آینده از مدار تولید خارج خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین