کد خبر: ۱۳۷۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۳

برادر ضرغامی، استاد سلحشور، تكلیف ما را با آنجیلنا جولی و كتایون ریاحی روشن كنید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی كه ظاهراً از منظر اخبار صداوسیما، آنجلینا جولی ستاره هنری بافرهنگ و ارزشمندی است كه به مقدسات اسلامی احترام می‌گذارد و كتایون ریاحی ناقض فرهنگ اسلامی و باعث سرشكستگی است، فرج‌الله سلحشور، كارگردان ارزشی آنجلینا جولی را فاحشه بین‌المللی می‌داند و كتایون ریاحی را چهره‌‌ای ارزشمند و هنری ارزیابی می‌كند. 

چندی پیش خبر سیمای جمهوری اسلامی در گزارشی با اشاره به حضور آنجیلنا جولی ستاره هالیوود با حجاب اسلامی در كشورهای مسلمان با نشان دادن تصویر محوشده‌ای از كتایون ریاحی، ستاره سینمای ایران، از اینكه هنرمندان داخلی به اندازه آنجیلنا جولی به مقدسات اسلامی احترام نمی‌گذارند، ابراز تاسف كرد.

در مقابل فرج‌الله سلحشور، كارگردان سریال یوسف و حامی سرسخت محمود احمدی‌نژاد اخیراً در مصاحبه‌ای با عنوان كردن اینكه آنجلینا جولی یک فاحشه بین‌المللی است، به شایعه دعوت او به ایران واكنش شدیدی نشان داده است؛ این در شرایطی است كه سلحشور نسبت به كتایون ریاحی نظر بسیار مثبتی داشته و نقش كلیدی زلیخا در سریال یوسف را به وی واگذار كرد و ریاحی نیز پس از این سریال اظهار كرد دیگر هنرپیشگی را كنار خواهد گذاشت.

هرچند از منظر بخشی از افكار عمومی هر دو این نظرات فاقد منطق است، اما برای بخشی از جامعه كه هنوز برای مواضع صداوسیما و فیلمسازان نورچشمی آن ارزش قائل است، موجب سردرگمی شده كه بالاخره آنجلینا جولی یک چهره مورد احترام و باارزش است یا یک فاحشه بین‌المللی و در مقابل كتایون ریاحی یک هنرمند ارزشمند و برجسته است یا یک چهره بی‌مبالات و نقض‌كننده ارزش‌ها؟ 

بنابراین پیشنهاد می‌گردد برادر ضرغامی و استاد سلحشور برای رفع این سردرگمی در افكار عمومی هرچه سریع‌تر جلسه‌ای با هم برگزار كرده و تكلیف مردم را درباره آنجلینا جولی و كتایون ریاحی روشن كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین