کد خبر: ۸۸۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۵۴

معلم اخلاق کابینه: چرا هاشمی از احمدی‌نژاد نام نبرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مرتضی آقاتهرانی گفت:‌ «آقای ‌هاشمی یکی از استوانه‌های نظام است و رفتارش در حدی که از او توقع می‌رود، نیست و ما از ایشان می‌خواهیم که علت این رفتار خود را توضیح دهد».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ روزنامه دولتی ایران ضمن انتشار این اظهارات «معلم اخلاق» دولت نهم، به نقل از وی افزوده است:‌ «رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خطبه‌های نمازجمعه که مقدس‌ترین تریبون است، حتی یکبار از دولت حمایت نکرده است و هفته گذشته نیز در نمازجمعه داستان کلی اتفاقاتی که در ژنو افتاد را تأیید کرد، ولی حتی یکبار از احمدی‌نژاد نام نبرد». 


وی گفت:‌ «باید تلاش کنیم فردی اصلح رأی بیاورد که حقیقتاً احیاگر شعارهای انقلاب است». 

نماینده مجلس هشتم با بیان اینكه نباید رقبا را به لجن كشید، تأكید كرد: «انتخابات ظرف یك ماه تمام می‌شود و نباید در مدت یكی دو ماه خود را جهنمی كنید، دروغ نگویید و پنجه به صورت كسی نكشید، ولی نگذارید كسی به صورت اسلام پنجه بكشد». 

این نماینده مجلس در خصوص علل عدم معرفی مفسدین اقتصادی اظهارداشت: «احمدی‌نژاد اسامی مفسدین و مستندات خود را به قوه قضائیه ارائه داده اما به دلیل اصل تفکیک قوا رئیس جمهور اجازه دخالت در روند قضایی را ندارد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۰
0
0
احمدی نژاد 1000000000000000000000000000000000000
خوب راحت شدی ؟
حالا من چند تا سوال دارم 1-چرا گرانی بیداد می کند؟2 چرا هنوز اقازاده ها ازادند 3- چرا با واردات محصولات کشاورزی کشاورزی ایران را به لجن کشیدید؟ و...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۰
0
0
آقای تهرانی معلم اخلاق!! اخلاق حکم می کند که در چنین وضعیت خطیری که مردم باید دست به انتخاب بزنند چهره شفافی از عملکرد دولت ارائه دهید نه اینکه یک طرفه قضاوت کنید. به آقای قاسم روانبخش هم که دوست شفیق شماست تذکر رعایت اخلاق در انتخابات را بدهید زیرا ظاهراً ایشان فقط از شما حرف شنوی دارند. هتاکی آقای روانبخش به چهره های شاخص نظام بر همه آشکار است نمی توانید از این مسأله دفاع کنید!!! !!! من یک دوستدار اخلاق و حامی حق و حقیقت از مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی وابسته به تشکیلات آقای مصباح هستم که حضرت عالی و اقای روانبخش از استوانه های آن هستید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین