کد خبر: ۸۷۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۴:۱۱

حمایت قاطع دختر امام خمینی از میرحسین موسوی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: دختر امام خمینی(ره) روز شنبه در دیدار جمعی از اعضای جمعیت زنان جمهوری اسلامی با مهندس میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، از حمایت قاطع تشکل متبوعش از وی خبر داد.

زهرا مصطفوی، دبیر کل جمعیت زنان جمهوری اسلامی در سخنانی خطاب به میرحسین موسوی گفت: «شما مقید به اصول و اساس انقلاب اسلامی هستید و مبنایتان مبنای انقلاب است و با توجه به این‌که امام(ره) عین انقلاب بود، بنابراین همه وجود شما برگرفته از حضرت امام است. بر اساس همین معیارها این جمعیت تصمیم گرفت به حمایت شما اقدام و این حمایت را به طور علنی اعلام کند و معتقدیم مهندس موسوی در این دوران هم با همان قوت باقی خواهد ماند».

فرزند امام راحل، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به موسوی گفت: «سابقه‌ای که با شما و به ویژه خانم دکتر رهنورد داشتیم را از یاد نمی‌بریم. ما شما را به عنوان نخست‌وزیر موفق دوران جنگ به خاطر داریم و به عنوان کسی که یک مقلد واقعی حضرت امام(ره) بودید و در بحران جنگ به شکلی توانمند برخورد و معیشت مردم را اداره کردید، به یاد داریم و این یکی از نکات مثبت شماست که در خاطره‌ها باقی مانده است».

مصطفوی هم‌چنین با بیان این‌که در دوران سکوتی که مطلق هم نبود چیزی خلاف این مسائل نشنیدیم و بنابراین همان خاطره‌های خوب هنوز هم به قدرت خود باقی است، اظهار کرد: «بر اساس همین معیارها این جمعیت تصمیم گرفت که به حمایت از شما اقدام کند».

وی در عین حال گفت: «البته قشر جوان کمتر به این نقاط قوت اشراف دارد ولی تا حدودی هم آشنایی دارد و امیدواریم در سخنرانی‌های بعدی و اعلام نظرات و مواضع این آشنایی بیشتر و بیشتر هم بشود».

مصطفوی هم‌چنین با بیان این‌که اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی دامنه وسیعی دارد، ادامه داد: «مهم این است که انسان بتواند در عین حال که اصولگراست، اصلاح طلب هم باشد و در عین حال که اصلاح طلب است اصولگرا باشد».

مصطفوی اضافه کرد: «به عنوان مثال آقای کروبی حتی در بحرانی‌ترین شرایط و یا زمانی که رییس مجلس ششم بودند، دوران سختی را گذراندند؛ چرا که برخی افراطیون در قدرت حضور داشتند، اما ایشان هیچ‌گاه از اصول خود کنار نرفتند و این نقطه قوت ایشان است؛ البته ما به دلایل دیگری حمایت از شما را اعلام کردیم و این بدان معنا نیست که نقاط قوت دیگران را فراموش کنیم».

بر اساس این گزارش در ابتدا مهندس میرحسین موسوی هم با تشکر از برپایی این جلسه اظهار کرد: «من فعالیت‌های این جمعیت را شنیده‌ام و به نظرم یکی از نهادهایی است که خوب دوام آورده است».
وی با اشاره به قرارداشتن در آستانه انتخابات افزود: «در حال حاضر در صدر جامعه بحث انتخابات مطرح است و صرف نظر از اینکه نتیجه چه خواهد شد، این مساله درباره موضوع زنان در جامعه موجب خیر و برکت خواهد بود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
1
0
آمدی ای یار دیرین پدر؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین