کد خبر: ۱۰۷۴۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۳

جبهه هواداران مشایی اعلام موجودیت کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شب گذشته جبهه «عدالت و رفاه»، با محوریت حمایت از رئیس‌دفتر احمدی‌نژاد، رسما اعلام موجودیت کرد.
 
در این مراسم که در تالار میثاق متعلق به ارتش در مقابل مصلی تهران برگزار شد، مدعوین و سخنرانان، به‌شدت از مخالفان و منتقدان اظهارات رییس دفتر رییس‌جمهوری انتقاد و بر حمایت از وی تأکید کردند.

همچنین در پلاکاردهای تبلیغی این مراسم به عنوان حامیان، نام جمعیت وعاظ ولایی، ستاد امتداد مهر، ستاد حامیان ولایت، ستاد مهرورزی، گروه 72 ایران اسلامی، ‌حزب رفاه ایرانیان و حزب توسعه مدیریت اسلامی و چند نام دیگر به چشم می‌خورد.

در این مراسم که با تأیید حاضران، قرار شد نشست‌های مداوم را برای هماهنگی و فعالیت بیشتر داشته باشد، ذبیحی رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی، حجج ‌اسلام ادیب یزدی و امیری‌فر سخنرانی کردند و به شدت به منتقدان و مخالفان رییس دفتر رییس‌جمهوری تاخته و از اظهارات و سیاست‌های وی اعلام حمایت کردند.

بنابر این گزارش، امیری‌فر، رئیس جامعه تازه تاسیس وعاظ ولایی در اظهارات خود، حسین شریعتمداری را به‌شدت مورد انتقاد قرار داده و از وی و مطالب منتشره در «کیهان» به‌شدت انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام ادیب‌یزدی نیز با حمایت از رییس‌دفتر رییس‌جمهوری اعلام کرد، حاضر به مناظره با افرادی است که ترویج مکتب ایرانی را نمی‌پذیرند!

علاوه‌بر این، سايت "مشانيوز" به نشانی http://www.mashanews.com كه رحيم مشايی رييس دفتر رييس‌جمهوری اختصاص دارد، كار خود را آغاز كرد.

به گزارش آفتاب، اين سايت كه تمام مواضع رحيم مشايی را مطرح می‌كند به طرح ديدگاه طرفداران و منتقدان خود در قالب‌هايی جدا می‌پردازد.

در لگوی اين سايت تماما عكس‌های ريز و درشت مشايی به چشم می‌خورد. در لگوی اين سايت عكس‌های مشايی با مقام معظم رهبری، مشايی در كنار احمدی‌نژاد و مشايی در كنارهديه تهرانی و... به چشم می‌خورد.

نكته جالب توجه آن است كه عكس مشايی در كنار احمدی‌نژاد در گوشه سمت راست، آشكار است اين درحالی است كه عكس احمدی‌نژاد تنها در قالب دهان و چانه در لگوی مذكور به نمايش گذاشته شده است به نحوی كه شيوه چيده‌مان عكس حكايت از نقش موثر مشايی در كنار احمدی‌نژاد و دولت دهم دارد.

گفته می‌شود راه‌اندازی اين دست از سايت‌ها برای ورود به انتخابات آينده رياست جمهوری است كه كليد زودهنگام آن زده شده است.

الياس نادران در اعتراضات اخير خود به قدرت‌گيری مشايی در نهاد رياست جمهوری تاكيد كرده كه رحيم مشايی توهم رای دارد به نحوی كه ادعا كرده در انتخابات رياست جمهوری آينده 9 ميليون رای بيشتر از آقای احمدی‌نژاد كسب خواهد كرد.

برخی به سياست دولت احمدی‌نژاد به عنوان سياست پوتينيسم در ايران نگاه می‌كنند. پوتين پس از اتمام دوره‌اش مدوديف را برای 4 سال بر سركار آورد.

قرار است در انتخابات رياست جمهوری آينده با شركت در انتخابات مجددا به پست رياست‌جمهوری روسيه برسد و برای 12 سال مداوم بر كرسی رياست جمهوری تكيه بزند.

مدت رياست جمهوری روسيه 4 سال بود كه در دومای اين كشور اين مدت به 6 سال افزايش يافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
مبارک است انشاالله، امیدوارم روزی فرا نرسد که با چراغ به‌دنبال خاتمی به گردیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
احمدی نژاد زنده باد
رحیم مشایی پاینده باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۷
0
0
خدا را شاکریم با تمام وجود برایش کار می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۸
0
0
با سلام و خسته نباشید
احتراما به اطلاع می‌رساند سایت خبری مشانیوز هیچ ارتباطی با مهندس اسفندیار رحیم مشایی نداشته و ندارد و این مطلب در صفحه اصلی قسمت "درباره ما" قید شده است
http://mashanews.com/دربارهما.aspx

با تشکر
مدیریت سایت مشانیوز
ناشناس
|
Iraq
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
0
0
به امید خدا و مردانی چون مهندس مشایی ایرانی میسازیم اباد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین