کد خبر: ۱۳۹۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
انتقاد شدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از احمدی‌نژاد

نماینده کرج: دولت با این تعریفش از کار، باید خجالت بکشد!

نماینده اردل: چرا احمدی‌نژاد به نمایندگان تهمت می​زند؟
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عزیز اکبریان در نطق امروز خود از تعریف ارائه شده از سوی دولت برای «کار» ابراز تاسف کرد. 

نماينده کرج با اشاره به اينکه دولت «دو ساعت کار در هفته» را معادل تعريف کار در نظر گرفته است، افزود: اين واقعاً باعث خجالت است. اگر خودتان جوان بيکار داشتيد، حداقل فکر می​کرديد و بعد حرف می‌زديد! 

وی با طرح اين سوال از دولتمردان که «مگر خودتان دو ساعت در هفته کار می​کنيد که دو ساعت کار در هفته را تعريف کار می​دانيد؟»، افزود: اين​ها ناشی از ضعف نظارت مجلس است. ما که نظارت را تعطيل کرده‌ايم، بايد در پيشگاه خداوند پاسخ‌گو باشيم. 

نورالله حيدری نماينده اردل هم در تذکری گفت: ما نمی‌دانيم که رئيس‌جمهور را در سفرهای استانی همراهی کنيم يا نه؟ اگر اين سفرها مهم است چرا نمايندگان نبايد در آن ايفای نقش کنند و اگر مهم نيست چرا ايشان بر اين سفرها تاکيد دارند؟ 

به گفته وی، علی​رغم احترام نمايندگان به احمدی‌نژد، او نمايندگان را در اين سفرها به همراه نبرده و در حوزه​های انتخابيه​شان راه نداده​ و در غياب‌شان به آنها تهمت​هايی زده است. از جمله اينکه گفته است، ما که مصوبات استانی را انجام داديم، اين نمايندگانند که پيگيری نمی‌کنند. 

حيدری با بيان اينکه "رئيس​جمهور در مصوبات سفر اخير به چهارمحال بختياری، تصميمات شخصی گرفته که خلاف قانون بوده است"، ادامه داد: رهبری در سفر به کرمانشاه به نمايندگان سه دقيقه وقت خصوصی دادند اما رئيس‌جمهور چنين کاری نکرد و اصلاً به ما فرصت سخن نداده و عليه نمايندگان حرف زدند و هزينه​های استانی را صرف کردند. 

او که امضايش را از طرح سوال از احمدی‌‌نژاد پس‌گرفته بود، خواستار تحقيق و تفحص از مصوبات سفرهای استانی شد و افزود: بايد مشخص شود که هزينه و فايده اين سفرها چيست؟ 

شهاب​الدين صدر نايب رئيس مجلس با بيان اينکه هيات رئيسه مجلس از احمدی‌نژاد و معاون پارلمانی‌اش خواسته تا هماهنگی لازم برای حضور نمايندگان مجلس در اين سفرها انجام شود، افزود: به اين موضوع رسيدگی می​کنيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین