کد خبر: ۱۲۹۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۷
از سوی رئیس مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی صورت گرفت

پیش‌بینی جدی‌تر شدن اقدامات جریان انحرافی در سه ماه آینده

مهرماه بسیاری از موضوعات مشخص می‌شود/ سه نفر از منتسبان جریان انحرافی مدعی ارتباط یا عالم اسرار و حضرت حجت شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی با بیان اینکه تا سه ماه آینده تحولات زیادی اتفاق می‌افتد، گفت: «این سکوت جریان انحرافی زیاد طول نمی‌کشد و این جریان با هتک حیثیت افراد، سکوت خود را خواهد شکست».

حجت‌الاسلام سید عباس نبوی، رئیس مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ادامه فعالیت‌‌های جریان انحرافی اظهار داشت: «مردم و مسئولان اگر مدتی صبر کنند، مهرماه بسیاری از موضوعات مشخص می‌شود».

وی با اشاره به اینکه جریان انحرافی به‌نام سکوت می‌خواهد فریاد بزند و این نشان می‌دهد آنها با روش‌ها و تلاش‌های مختلف از هر فرصتی برای تحقق اهداف‌شان استفاده می‌کنند، ادامه داد: «آنها حرف بی‌ربط می‌زنند و مدعی می‌شوند حرف‌های ما تفسیر دیگری داشته است».

حجت‌الاسلام نبوی افزود: «جریان انحرافی با انجام اقدامات عجیب و غریب و با دست داشتن در مسائل مالی و اقتصاد دولتی، اهداف خود را پیش می‌برد اما وقتی اوضاع شلوغ می‌شود، می‌گویند ما سکوت کرده‌ایم».

وی با بیان اینکه جریان انحرافی نمی‌تواند مدت زیادی سکوت کند، تصریح کرد: «یک انسانی که دچار ناآرامی است، نمی‌تواند مدت زیادی سکوت کند و بالاخره آرامش خود را از دست می‌دهد؛ لذا جریان انحرافی مدت مؤثری ساکت نخواهد بود و در سه ماه آینده تحولات زیادی اتفاق می‌افتد».

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: «جریان انحرافی درحال حاضر بین اعضای خود بحث زیادی دارد که با وضع موجود چه کند، چرا که آیت‌الله مصباح و سایر افراد با جدیت پیش آمده‌اند و مقام معظم رهبری نیز بر مواضع خود ایستاده‌اند».

وی ادامه داد: «‌جریان انحرافی بالاخره تصمیم خود را یکسره خواهد کرد و ساکت نمی‌ماند و این موضوع نیز زمان زیادی نیز نمی‌برد لذا در مهر ‌ماه و با نزدیک‌تر شدن به انتخابات مجلس، اقدامات جریان انحرافی جدی‌تر می‌شود».

حجت‌الاسلام نبوی با اشاره به اقدامات جریان انحرافی درآینده، خاطر نشان کرد: «احتمال اینکه آنها یک شهر آشوبی گسترده‌ در شهرهای مختلف برای بازی با افشاگری‌‌ها و هتک حرمت و هتک حیثیت افراد انجام دهند، زیاد است».

وی گفت: «مسئله حساس کنونی، شهر آشوبی عجیب و غریبی است که جریان انحرافی آغاز کرده و به راحتی نیز از آن دست نمی‌کشد».

رئیس مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی تأکید کرد: «جریان انحرافی درصدد است فکر، ایمان،‌ قلب و اعتقادات بخش بزرگی از مردم را در شهرها، شهرستان‌ها و روستاها نسبت به مبانی انقلاب، امام (ره)، اسلام و تشیع خراب کند».

وی در خصوص شاخص‌ها و ویژگی‌های شهر آشوبی جریان انحرافی، یادآور شد: «مهم‌ترین شاخص این است که ایران به دلیل اینکه در تقابل گسترده با آمریکا و دنیای غرب قرار گرفته و در عین حال نقشه جغرافیای فکری، سیاسی جهان اسلام نیز در حال تغییر است، جمهوری اسلامی از ابعاد مختلف دارای وضعیت حساس بوده و با فشارهای متعددی مواجه است».

حجت‌الاسلام نبوی بر همین اساس عنوان کرد: «جریان انحرافی در همین فرصت و در کوران فشارها و تحریم‌ها‌ی علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی استکبار می‌خواهد از همه ظرفیت خود در راستای پیشبرد مقاصدش استفاده کند».

وی اظهار داشت: «بزرگ‌ترین شاخص جریان انحرافی این است که آنها واقعاً به هیچ چیز اعتقاد ندارند و بنده در همین زمینه از طریق جوانانی که با این جریان در ارتباط هستند، مطالبی را شنیده‌ام که انسان آن را باور نمی‌کند».

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: «جریان انحرافی مجموعه‌‌ای از جوانان مذهبی را گرد خود آورده و از اعتقاد، باور و ایمان آنها به اسلام، تشیع و روحانیون چیزی باقی نگذاشته است».

وی گفت: «سه نفر از افراد ناباب منتسب به جریان انحرافی به‌شکل پنهانی ادعاهای عجیبی کرده‌اند و مدعی ارتباط با عالم اسرار و حضرت حجت‌ (عج) شده‌اند و به جوانان می‌گویند به اظهارات هیچ‌کس جز ما گوش نکنید».

حجت‌الاسلام نبوی در خصوص وظایف مردم در برخورد و مواجهه با جریان انحرافی، اظهار داشت: «نخبگان باید برای مردم توضیح دهند که قوام اسلام به ارزش‌های علوی و حسینی آن است و روحانیت نیز به اندازه توان خود این مسیر را دنبال کرده است؛ لذا طبیعی است بخش‌هایی از روحانیت نقاط ضعفی داشته باشد».

وی یادآور شد: «روحانیت هیچگاه از خود دفاع در حد عصمت نکرده است و همواره خود را خاضع و خاشع در مسیر اهل‌بیت (علیهم‌السلام) قرار داده است؛ بنابراین مردم توجه کنند که فریب شهر آشوبی جریان انحرافی را نخورند».

این کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه تأکید کرد: «شهر آشوبی جریان انحرافی از اساس، یک فرصت‌طلبی است که توجه به آن ما را به نتیجه مطلوب می‌‌رساند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین