کد خبر: ۱۱۴۳۶۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۱

جنگ سعیدلو با علی‌آبادی بر سر اهداء مدال!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ماجرا از آنجایی آغاز شد که در جریان برد ورزشکاران ایران طی بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو رییس ورزش، در سالن تکواندو و ووشو از نفوذ خود روی فدراسیون‌های ورزشی استفاده کرد و به تنهایی همه مدال‌های کاروان را داد. اینجا بود که علی‌آبادی هم قهر کرد. 

در جریان اعطای مدال طلا به نصرآزادانی قرار بوده محمد علی‌آبادی و پولادگر در محل انجام مراسم حاضر شوند که سعیدلو به سرعت خودش را از پکن می‌رساند و بعد از رایزنی با مسئولان سالن، نام خودش را جایگزین پولادگر می‌کند.

همین اتفاق البته در ووشو هم رخ می‌دهد تا با تلاش اطرافیان سعیدلو، نام رییس سازمان ورزش به جای علی‌آبادی برای اهدای مدال در نظر گرفته شود.

این اتفاقات موجب رنجش علی‌آبادی و ترک سالن از سوی وی می‌شود. سعید لو خودش را هم به سالن وزنه برداری می رساند تا شخصا طلای قهرمانان سنگین وزن را به گردن آنها بیاندازد ،در تصاویر این مراسم هیچ تصویری از علی آبادی نیست او در کنار علی کفاشیان به تماشای برد تیم ملی مقابل عمان نشست و در ادامه به میان خبرنگاران آمد و عنوان کرد که همه این مدال ثمره چهار سال مدیریت اوست.

در ادامه هم برای اهدای مدال محسن شادی ، سعید لو داوطلب می شود در حالی که این بار علی آبادی در جایگاه مهمانان وتماشاچیان نشسته بود.

البته در ادامه ماجرا، سعید لو در صدد جبران برآمد ، جایی که در مراسم اهدا مدال سعید عبدولی اتفاق جالبی رخ داد. در حالی که از سوی کمیته برگزاری مسابقات علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی برای اهدا مدال طلای عبدولی انتخاب شده بود وی در اقدامی جالب محمد آبادی را به جای خود به سوی سکو فرستاد.

در روز دوم کشتی فرنگی اتفاق خوب برای کاروان ایران افتاد. گفته می شود دو مسئول ورزش در دیداری که ظهر روز دوشنبه با هم داشته اند با یکدیگر به توافقاتی رسیده است. در این جلسه که مقداد نجف نژاد و یوسف نژاد دو تن از نمایندگان مجلس حضور داشته اند، سعیدلو و علی آبادی به طور صریح با هم در مورد مشکلات به وجود آمد و اختلافاتی که کم و بیش رسانه ای شده است صحبت کردند و قرار شد که فعلا پرچم سفید بالا باشد. توافق این دو خیلی زود نهایی شد جایی که آنها برای حضور در سالن کشتی با یک ماشین و دست در دست هم با هم وارد سالن شدند و در کنار هم نشستند.

منابع نزدیک به کاروان ایران می گویند که اختلاف به وجود آمده باعث شده بود که از سوی مقامات ارشد در تهران به شدت به موضوعات مطرح شده اعتراض شود و شاید این جلسه به این دلیل برگزار شده بود که در کوتاه مدت و تا پایان بازی ها همه چیز آرام باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین