کد خبر: ۸۶۴۷۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۰
در ديدار با اعضای شركت تعاونی و سنديكای صنايع كنسرو ايران:

هاشمی: مهمترين مساله برای كشور ما افزايش توليد است

افزايش توليد احيا كننده صنعت و كشاورزی كشور است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار با رييس و اعضای شركت تعاونی و سنديكای صنايع كنسرو ايران اين صنعت را به عنوان يكی از افتخارات دوران جنگ تحميلی و دوران سازندگی در جهت عرضه بهترين و سالم‌تريمن محصولات به جبهه‌ها دانست.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، آيت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: «خوشبختانه صنايع غذايی توانست علاوه بر خودكفايی به مرحله صادرات بسياری از محصولات نيز دست يابد».

وی توسعه صنايع تكميلی را مكمل توسعه كشاورزی دانست و به عنوان نمونه از صنايع، دامداری، طيور و شيلات و وابستگی آن به بخش كشاورزی نام برد و گفت: «مهمترين مساله برای كشور ما افزايش توليد است كه اين امر احيا كننده صنعت و كشاورزی كشور است».

وی با اشاره به تدوين سياست‌های كلی در مجمع و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها خاطرنشان كرد: «در تدوين اين سياست‌ها تلاش خواهد شد با استفاده از نظر كارشناسان در بخش صنعت و توليد موانع و مشكلات اين بخش مهم و زيربنايی كشور در حد امكان رفع شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۰
0
0
خبر دست اول؛ بمب خبری موتلفه در دقیقه 90 انتخابات
حزب موتلفه ی اسلامی در تلاش است تا در دقیقه ی نود، یک کاندیدا از حزب خود را به عنوان کاندیدای مطرح اصولگرایان معرفی کند.
نام این کاندیدای 60 ساله که در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری استاندار بوده و الان یکی از معاونان ثابت موتلفه هست قراره تا اخرین دقایق مخفی بمونه تا به بمب تبلیغاتی تبدیل بشه.
گفته می شه این فرد به دلیل برخی اختلافات حدود 1 ساله که از حضور در جلسات شورای مرکزی حزب سر باز زده تا بدون دغدغه ای برنامه ی انتخاباتی اش را تنظیم کند.
گویا قرار است از آقای ناطق هم در کابینه اش استفاده کند و دولت در سایه اش را انتخاب کرده و شاید برای تبلیغات تمام کابینه اش را معرفی کند
در کابینه ی وی افرادی از اصلاح طلب ها هم دیده می شوند و گویا هماهنگ کننده اش با اصلاح طلب ها آقای م.ک نماینده ی اصلاح طلب سمنان هست که از سال های 61-2 با ایشان سابقه ی رفاقت دارد.
گویا برنامه ئ اهداف کلی اش را تنظیم کرده و منتظر است تا با اعلام کاندیداتوری مواضعش را به اطلاع همه ی احزاب برساند
یکی از برنامه های اصلی اش پر رنگ کردن نقش احزاب گفته شده.
کسانی که می توانید صحت این خبر را از ایشان جویا شوید:
اسدالله بادامچیان(که تکذیب خواهد کرد اما از سال 42 با این شخص رفیقه و در صورت انتخاب شدنش هم معاون یا مشاور ارشدش خواهد شد) ناطق نوری ( سیاست مدارانه جواب می ده، اما در چند جلسه با این کاندیدای احتمالی مذکراتی داشته) محمد نبی حبیبی (رقیب دیرینه و دوست بالقوه اش هست و احتمالا از وزرایش باشد) میرسلیم ( شاید بی خبر باشد اما حتما در کابینه اش خواهد بود) حبیب الله عسگر اولادی ( مربی و مرشد این کاندیدای احتمالی هست و قطعا در وهله ی اول تایید نخواهد کرد- از ایشان راجع به علت غیبت 1 ساله ی این کاندیدا در جلسه ی شورای مرکزی باید سوال شود) امانی دبیر اجرایی حزب موتلفه ( تنها کسی است که شاید لاپورت بدهد) انواری-رئیس کمیته ی امداد ( دوست 30 ساله ی این کاندیدا که مدتی هم همسایه ی او بوده و باید در جریان باشد و کمکش خواهد کرد) سبحانی نیا نماینده مجلس( عید دو سال قبل در یکی از مناطق آزاد چند روز میهمان ویژه ی او بوده و از دوستان قدیمی یکدیگر می باشند.)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین