کد خبر: ۱۲۲۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۳
علیخانی، نماینده قزوین:

تخریب‌گران هاشمی با سخنان رهبری متنبه شوند

دولت زمینه ناراضایتی عمومی ایجاد نکند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: نماینده قزوین معتقد بود که اگر موضع هیأت رئیسه در مخالفت با استیضاح وزیر نیرو افشا نمی​شد، نامجو از پیوستن به کابینه باز می​ماند. 

قدرت‌الله علیخانی در نطق امروز خود سخنانش را با تسلیت به بیت امام خمینی(ره) به ویژه سید حسن خمینی به دلیل درگذشت دکتر بروجردی و سالگرد رحلت سید احمد خمینی آغاز کرد و سپس با اشاره به قیام​های مردم مسلمان منطقه، گفت: متاسفانه به دلیل عدم فعالیت دستگاه وزارت خارجه ما، مواضع شفافی از سوی ایران اعلام نشده که بیانگر حمایت قاطع ایران از حرکت​های منطقه است. این در حالی است که رهبری معظم بارها در اینباره موضع‌گیری کرده​اند.

وی از تلاش جریانی برای تخریب چهره​های موجه و مورد قبول امام یاد کرد که برای عوامل بیگانه و رسانه​های خارجی خوراک تهییه می​کنند.
 
وی با ابراز تاسف از تخریب هایی که علیه آیت​الله هاشمی رخ داده است، گفت: این افراد برخلاف قانون عمل کرده و موجبات آزردگی رهبری را هم فراهم کردند که امیدوارم با فرمایشات رهبری، متنبه شده باشند.

نماینده قزوین با بیان اینکه دولت در نظر دراد رد سال آینده به ایجاد اشتغال بپردازد، گفت: وعده دو میلیون و 500 هزار شغل داده​اند اما کدام یک از وعده​های سال 89 محقق شده است؟ مگر وعده قبلی یک میلیون و 400 هزار شغل محقق شد؟ 
گزارشات واقعی نشان از فاصله زیاد آمارهای وزیر کار و رئیس​جمهور در این زمینه دارد که کار قابل قبول ملت انجام نداده​اند. این در حالی است که دولت احمدی​نژاد بسیار بالا و برابر با کل درآمد نفتی 100 سال گذشته است و با وجود آن نباید هیچ بیکاری داشته باشیم.

علیخانی با ابراز تاسف از اینکه به بهانه اجرای هدفمند کردن یارانه​ها، قیمت گاز شهری، صنعتی و کشاورزی بسیار بالا رفته و باید فاتحه صنعت و کشاورزی را خواند، ادامه داد: من از دولت می​خواهم که زمینه نارضایتی عمومی را ایجاد نکرده و در قیمت گاز تجدید نظر کند. مشکل به مسئولان اجرایی برگردد.

وی با اشاره به تجمع کارگران صنعتی استان قزوین، فریاد می​زد: دولت کارگران ما مشکل دارند! دولت کارخانه​های ما در حال تعطیلی است، چرا به حال ما فکری نمی​کنید؟

نماینده قزوین اگرچه مهلت نطقش به پایان رسیده بود اما گلایه​ای هم به هیات رئیسه داشت و با اشاره به جلسه استیضاح وزیر نیرو در هفته گذشته، گفت: اگر کسی می خواهد در استیضاح وزیری سخنرانی کند، بیخود از طرف هیات رئیسه مطالبی را مطرح نکنند. هیأت رئیسه باید بیطرف باشد و اگر موضع هیات رئیسه در مورد استیضاح وزیر نیرو مطرح نشده بود، نامجو استیضاح می​شد.

اشاره وی به نطق محسن کوهکن بود که در حمایت از وزیر نیرو گفت که هیأت رئیسه با این استیضاح مخالف است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین