کد خبر: ۱۲۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶

معاون اول احمدی‌نژاد برخی از مسئولان را به اختلال در کار دولت متهم کرد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: معاون اول رییس‌جمهوری به برخی مسئولان و کسانی که با کارهای سیاسی و بدگویی دولت، در کارها اخلال ایجاد می‌کنند توصیه کرد که دست از این کارها بردارند.

محمدرضا رحیمی صبح شنبه در بدو ورود به فرودگاه اصفهان در جمع خبرنگاران با تاکید بر این که دولت در راستای افزایش تولید گام‌های بسیاری را برداشته است، گفت: مسئولان و کسانی که مصلحت کشور را درک می‌کنند با کارهای سیاسی، اختلال، تضعیف و بدگویی دولت در کارهای بزرگ اختلال ایجاد نکنند زیرا این گونه مسایل بر کارهای کشور تاثیرگذار است. 

وی افزود: آنهایی که صرفا سیاسی فکر می‌کنند بدانند کشور به کارهای زیادی نیاز دارد و ما نیازمند آرامش هستیم. 

رحیمی با اشاره به این که امسال از سال‌های مهم و حیاتی برای دولت است، گفت: امیدواریم با همکاری مردم به خواست‌های اساسی برسیم تا کشورمان با یک جهش روبه‌رو شود. 

رحیمی اظهار داشت: هنوز اقشار زیادی از مردم مشکلاتی دارند که امیدواریم با توسعه طرح‌هایی همچون میزان و تامین، مشکلات آنان حل شود. 

وی افزود: امروز اکثر کشورهای دنیا از طریق ایجاد اشتغال ریشه بیکاری را می‌کنند و ما امیدواریم بتوانیم با استفاده از امکانات موجود مشاغل خانگی را افزایش دهیم در آن زمان است که می‌توانیم ادعا کنیم ریشه فقر را کنده‌ایم و توانسته‌ایم یک الگوی مناسب به دنیا معرفی کنیم. 

وی استان اصفهان را یکی از استان‌های دارای زمینه و مستعد برای افزایش تولید دانست و گفت: 165 هزار واحد مسکونی در این استان در دست ساخت است که 25 هزار واحد آن روستایی و 140 هزار واحد آن شهری می‌باشد. 

رحیمی با تاکید بر این که امروز 22 هزار واحد مسکونی از این 165 هزار واحد یکجا افتتاح خواهد شد، گفت: 13 هزار و 500 واحد از این واحدهای مسکونی مسکن مهر و 8 هزار و 500 واحد از محل بنگاه‌های زودبازده مربوط به هیأت دولت نهم می‌باشد. 

وی اظهار داشت: شورای عالی مسکن به ریاست رییس‌جمهور برگزار می‌شود و اقدامات موثری در زمینه حل مشکلات مسکن تا کنون صورت گرفته است. 

وی افزود: امسال بنا داریم در موضوعات صنعت، معدن، گسترش راه ها، ایجاد 2 میلیون و 500 هزار شغل تلاش کنیم. 

رحیمی تاکید کرد: امیدواریم در آخر دولت دهم کلیه کسانی که از آنان ثبت نام کردیم مسکن‌‌دار شوند و جشن مسکن‌دار شدن آنان را برگزار کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین