کد خبر: ۱۳۱۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۳

وزير اطلاعات: ترور رضايی‌نژاد نقاط تاريک و مبهمی دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزير اطلاعات گفت: دانشجوی ترور شده در پروژه‌های هسته‌ای نبوده است و ربطی به موضوع هسته‌ای ندارد. 

حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی در حاشيه جلسه هيأت دولت در جمع خبرنگاران درباره ترور دانشجوی دانشگاه خواجه نصير گفت: اين ترور، ترور كوری است كه ما در حال بررسی آن هستيم و هنوز به نتيجه‌ای نرسيده‌ايم و برايمان نقاط تاريک و مبهمی دارد.

وی در ادامه درباره اين‌كه آيا سرويس‌های خارجی در اين ترور دست داشتند؟، گفت: اقدام سرويس‌های خارجی معمولا علائمی دارد كه ما تاكنون چنين علائمی در اين ترور نديده‌ايم. ايشان يک دانشجو با ويژگی‌های خاص خود بوده و به شهادت رسيده است و هنوز معلوم نيست كه سرويسی پشت قضيه ترور ايشان باشد.

مصلحی درباره گروهک پژاک نيز گفت:‌ اين گروهک توسط غربی‌ها حمايت می‌شود و كشوری كه رييس اين گروهک در آن زندگی می‌كند از ما برای مقابله با اين گروهک سند خواسته است كه چند بار اين اسناد در اختيار آن‌ها قرار گرفته است.

وزير اطلاعات در پايان گفت: اخيرا سپاه در غرب كشور اقدامات خوبی انجام داده است و لطمه‌های زيادی به اين گروهک وارد شده است و اين‌طور نيست كه بگوييم كه آن‌ها فعاليت گسترده‌ای در منطقه داشته باشند؛ اما آن‌ها برای مقابله با اقدامات گسترده سپاه در منطقه مقابله‌های ايذايی داشته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین