کد خبر: ۱۴۱۲۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱
در چهارمین سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد

احمدی‌نژاد: فاسدترین فاسدها بر مراکز اصلی قدرت مسلط شده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد گفت: نظام سلطه راهی جز گفت‌وگو و همکاری با ملت بزرگ ایران ندارد و باید از این رفتارهای بی‌ادبانه دست بردارد. 

احمدی‌نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم شهر یاسوج اظهار داشت: نقش مردم این استان در دفاع از ایران و استقلال و شرف این کشور نقشی برجسته و افتخارآفرین است. 

وی تصریح کرد: مردم این استان در طول تاریخ برای ملت ایران سرشار از منفعت و رحمت بودند و در تولید محصولات کشاورزی و سایر تولیدات و نیازهای کشور خدمات ارزشمندی را ارائه کرده‌ و می‌کنند. 

احمدی‌نژاد همچنین با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: اهداف پیامبر(ص) با اهداف امام حسین(ع) یکی است و هر دو در یک مسیر و در یک صراط و به سمت یک هدف نورانی حرکت کرده‌اند. 

وی اظهار داشت: امام حسین(ع) همه موجودیت، فرزندان، آبرو و حیثیت و حتی فرزند شش ماهه خود را تقدیم کرد تا عدالت را در جامعه برپا کند. 

احمدی‌نژاد امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با ظلم، فساد، تبعیض و غارتگری از اهداف مبارزه و قیام امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: بالاترین جهاد و امر به معروف و نهی از منکر ایستادن در برابر قدرتهای فاسد و زورگویان عالم است و امام حسین(ع) چنین کرد. 

وی افزود:‌ امر به معروف و نهی از منکر در وهله اول یعنی اصلاح کردن امور اساسی کشور و جلوگیری از ظلم و فساد حاکمان و بی‌عدالتی صاحب منصبان و اصحاب قدرت و ثروت و امام حسین(ع) چنین کرد. 

احمدی‌نژاد گفت: به فرموده امام حسین(ع) کارها باید برای خدا باشد و اگر کارها برای خدا باشد انسان در مسیر کمال قرار می‌گیرد و هرچه دشمن و دشمنی‌ها بیشتر شود اراده و آزادگی انسان هم بیشتر می‌شود. 

وی ادامه داد: هرکس کارش را برای خدا تنظیم کند هیچ‌گاه مایوس و بی‌انگیزه نمی‌شود و همیشه امیدوار، با نشاط، با انگیزه و شجاع است. 

احمدی‌نژاد تاکید کرد: همه ملت ایران و همه جهان بشنوند که کسی اگر برای خدا کار کند جلوه خود خدا می‌شود و هر‌کس به او نگاه کند خدا را دیده است. 

وی ادامه داد: کلام امام حسین(ع) این است که اگر برای عدالت و توحید و آزادگی قیام کردید هر حادثه‌ای پیش بیاید شما پیروز هستید و اگر همه عالم جمع بشوند تا عزت شما را از بین ببرند نخواهند توانست. 

احمدی‌نژاد حل مشکلات جامعه بشری را در پیروی از مکتب امام حسین(ع) دانست و تصریح کرد: اگر پیام امام حسین(ع) به جوامع بشری برسد و قدر قدرت و عزت و انسانیت، کرامت و آزادگی خود را بشناسند و در مقابل قدرتهای بزرگ بایستند و از عدالت و ‌آزادگی دفاع کنند همه قدرت‌های بزرگ دنیا ازجمله آمریکا، صهیونیست و متحدان آن‌ها سر به نیست خواهند شد. 

وی با بیان اینکه وضع دنیای کنونی مانند زمان امام حسین(ع) است، گفت: هم اکنون فاسدترین فاسدها و دشمنان بشریت بر مراکز اصلی قدرت مسلط شده‌اند و کسانی که بیشترین ظلم و غارت را می‌کنند و برای ملت‌ها و انسان‌ها هیچ حقی قائل نیستند در راس امور هستند. 

احمد‌ی‌نژاد افزود: هرکجا دیکتاتوری است آن‌ها حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و اکنون نشسته‌اند و پرچم دموکراسی، آزادگی و حقوق بشر را در دست گرفته‌اند. نظام سلطه هرجا ملت عدالت طلب و مستقلی است علیه او حرکت می‌کند و جلوی پیشرفت و ‌آزادی آن‌ها را می‌گیرد. 

وی بیان داشت: ‌مردم ایران مظلوم‌ترین و آزاده‌ترین ملت تاریخ هستند که همواره به دنبال صلح و عدالت در دنیا بوده و هستند. 

احمدی‌نژاد ادامه داد: نظام سلطه اکنون با ملت بزرگ ایران با زبان توهین و خودخواهی و بی‌ادبانه صحبت می‌کند و ملت ما را به تروریسم متهم می‌کنند در حالیکه آن‌ها خود پایه گذار ترور و آدم‌کشی در دنیا هستند. 

وی با بیان اینکه دشمنان بر علیه ملت ما تبلیغات منفی راه می‌اندازند، افزود: دو کلام از زبان مردم خطاب به آن‌ها می‌گویم که اول خجالت بکشید و با ملت‌ها و ملت بزرگ ایران این طور از موضع قدرت و طلبکارانه صحبت نکنید.
احمدی‌نژاد خطاب به دشمنان ایران اسلامی تاکید کرد: شما راهی جز گفتگو و همکاری با ملت ایران ندارید و دست از این رفتار بردارید و ادب را رعایت کنید و به این ملت بزرگ احترام بگذارید. 

وی تصریح کرد: اگر این بی‌ادبی را ادامه دهید و یا نخواهید عزت و عظمت و حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسید به نمایندگی از ملت ایران می‌گویم که این ملت پیرو امام حسین(ع) است و در مقابل زیاده‌خواهی‌های شما سر سوزنی عقب نشینی نمی‌کنند. 

وی همچنین خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: می‌خواهید دوباره بر ملتهای منطقه مسلط شوید و آدم‌های خود را حاکم کنید و ا گر در گوشه و کنار پیشروی‌هایی را دارید بدانید آینده نزدیک متعلق به مردم ایران است و شما به دلیل دروغگویی‌ها در آینده مملکت ما هیچ جایی نخواهید داشت. 

وی مکتب حسینی را نجات بخش همه بشریت عنوان کرد و گفت: دنیا بداند نجات بخش جهانی آخرین ذخیره خدا با یاری و مطالبه مردم به زودی زود با پرچم حسینی قیام و جهان را پر از عدل و داد می‌کند. 

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:‌ امروز مهم‌ترین کار ملت و دولت سازندگی است و باید ایران را به بهترین شکل و در بالاترین سطح ممکن بسازیم. 

وی با بیان اینکه همه جای ایران باید ساخته شود، گفت: همه دشمنی‌ها برای این است که ایران پیشرفت نکند، آباد و عدالت در آن حکمفرما نشود. 

احمدی‌نژاد ایجاد اشتغال و ریشه کن کردن بیکاری را از مهم‌ترین برنامه‌های دولت عنوان کرد و گفت: همه امکانات برای ایجاد اشتغال از جمله منابع مالی، منابع طبیعی و علم و دانش موجود است و همه قوا، دولت، مجلس و هر کسی دلسوز کشور است باید به برنامه اشتغال آفرینی دولت کمک کند.
وی یادآور شد: در شرایطی که حدود ۲٫۵ میلیون جوان این سرزمین فاقد شغل شرافتمندانه هستند مهم‌ترین کار ایجاد اشتغال است و هرکس که از برنامه اشتغال حمایت می‌کند و به دنبال برداشت موانع اشتغال است دلسوز ملت ایران است. 

احمدی‌نژاد افزود: کسانی که یاس می‌پراکنند، تفرقه می‌افکنند و کارشکنی می‌کنند در هر مقامی که باشند دلسوز ملت ایران نیستند. 

وی عنوان کرد:‌ دولت منابع‌، تسهیلات و بسترهای لازم را برای ایجاد ۲٫۵میلیون شغل در کشور می‌ها کرده است. 

احمدی‌نژاد بیان داشت: ‌در هرجای ایران کسی پیدا شود و بین مردم فرق بگذارد همه بدانند او متعلق به دولت و ملت نیست و آقای استاندار باید او را از مجموعه بیرون کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین