کد خبر: ۱۵۸۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴

انحرافات جنسی در میان مردان متاهل بیشتر است: تجاوز به مردان بیش از زنان!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لواط و تجاوز جنسی به مردان بیشتر از تجاوز جنسی به زنان است. شاید کمی باورش سخت باشد، اما آمار رسمی این موضوع را تأیید می‌کند.
به گزارش قانون؛ فرمانده ناجا آمار دقیقی از تجاوز جنسی داده که شگفت‌آور است، نه به خاطر بعضی ارقام بالا بلکه به این دلیل که درصد تجاوز به مردان بیشتر از زنان شده است!

به گفته فرمانده ناجا سال گذشته 900 پرونده تجاوز ثبت شده که حدود 40‌ درصد آمار تجاوز مربوط به زنان و 60‌ درصد مربوط به مردان (لواط) است که معمولا علیه افراد زیر 15 سال و با اغفال صورت می‏گیرد.

مصطفی اقلیما رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران در گفت‌وگو با قانون با تأکید بر اینکه آمار غیررسمی بیشتر از این آمار است، می‌گوید: «در کشور برخی نوجوان‌هایی که به سن بلوغ می‌رسند عمل لواط را انجام می‌دهند و به دلایلی معمولا این عمل را با پسرهای کوچکتر از خودشان انجام می‌دهند.»

وی می‌افزاید: «خیلی از کسانی که لواط می‌کنند به مشتریان خود که حتی پسربچه‌های کوچک هستند، پول هم می‌دهند.»

او درباره علت افزایش آمار لواط می‌گوید: «اینها عوارض جامعه‌ای است که در آن محدودیت وجود دارد و آموزش‌های صحیح درباره مسائل جنسی به کودکان داده نمی‌شود و صحبت کردن درباره مسائل جنسی تابو است.»

اقلیما می‌گوید: «وقتی نوجوانان این جامعه به سن بلوغ می‌رسند، برای برطرف کردن نیاز جنسی خود به سراغ پسر بچه‌های کوچکتر می‌روند که دم دست و بدون دردسر هستند.»

وی با بیان اینکه عمل تجاوز از جمله لواط هم در بین مردان مجرد و هم در بین مردان متأهل اتفاق می‌افتد تاکید می‌کند که این عمل در بین مردان متأهل بیشتر شایع و با زور و خشونت همراه است.

او درباره پیامدهای عمل لواط می‌گوید: «افرادی که با آن‌ها لواط می‌شوند، دچار عقده روانی می‌شوند و در بسیاری موارد این عقده را به صورت لواط با بچه‌های دیگر بروز می‌دهند. بیشتر افرادی که مورد این عمل واقع می‌شوند، تمایلی یه این کار ندارند و به اجبار به آن تن می‌دهند و به همین دلیل شخصیت آن‌ها خرد می‌شود. برخی از افرادی که عمل لواط انجام داده‌اند، وقتی سنشان بالاتر می‌رود احساس گناه می‌کنند. متأسفانه افرادی که این کار را زیاد انجام می‌دهند به این عمل معتاد شده و در واقع بیمار هستند و روز به روز به افراد دیگر بیشتر آسیب وارد می‌کنند.»

رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران با تأکید بر این نکته که نگاه جامعه ما به سوی زنان است می‌گوید: «در جامعه به دلیل نگرش مردسالارانه همیشه بحث تجاوز به زنان پررنگ جلوه داده می‌شود. به عنوان مثال بحث درباره دختران فراری زیاد است و اگر دختری شب در خیابان بماند بلافاصله با او برخورد می‌شود. در حالیکه پسران فراری هم در جامعه زیاد هستند و حتی شب‌ها در خیابان می‌خوابند. قطعا این پسران به مسیرهای منحرفی کشیده می‌شوند که یکی از آنها همین عمل لواط است.»

او در پایان می‌گوید: «اگر جامعه ما پیشرفت کند و مردم آگاه‌تر شوند و این افراد بیمار تحت درمان قرار گیرند، می‌توان گفت امیدی هست تا آمار اینگونه تجاوزات پایین بیاید در غیر این صورت روز به روز وضعیت بدتر می‌شود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
4
6
خدایا خدایا خدایا خودت خودت فقط خودت نجاتمان بده خدایا بیکسیم جز تو را نداریم خدایا رحم کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
0
13
این نوع گرایش ها معمولا در محیط های تفکیک جنسیتی شده، افزایش پیدا می کند، مثل خوابگاه ها، سربازخانه ها و غیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
3
4
واقعآ بعضيها مثل .... عمل ميكنن اگه ميگن بايد يه جاييو واسه تخليه اين جوانا و نوجونا درست كنيم تا بشكل انساني خودشونو تخليه كنند صداشون در مياد كه اينا ميخوان فلان كارو بكنن ، وقتيم بخاطر نبودن همچين جايي اين خبرها و امثال اين و (.....) ميشنون شروع ميكنند به التماس به خداوندو غيره . نميدونم اين آقايون محترم جوون نبودن يا دستشون به دهنشون رسيده زود متأهل شدن يا .... يا اينكه واقعأ قصدشون دشمني با جامعست .خداوند بزرگه و خودش بين حق نا حق بهتر از هركسي قضاوت ميكنه اگه كسي آتيش بيار معركه نشه همون قضيه صيغه به نظرمن تا حدودي ميتونه جلويه اين نابسامانيهارو بگيره درضمن كسي فكر بهتري داره ما خوشحال ميشيم بشنويم  
ناشناس
|
Japan
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
1
5
باید بستر مناسبی و البته ضابطه مندی برای ازدواج موقت فراهم شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
0
2
من خوشحالم روزي رسيد كه آقايان .... و خانم ها با افتخار سكو هاي موفقيت را طي كنند . ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
1
4
سلام،

بیچاره شدن که شاخ و دم نداره .... تجاوز به روح نوجوانان ما که همان مردهای آینده ما و پدران پسران ما ..... و هزار و یک بغض دیگر

خدا جون ... ..... تو لا اقل کاری بکن .... پس کی وقت ظهور اون منجی عالمه ؟ ...
واقعا که این درده ... درد

بای
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
2
2
با سلام
فرهنگ و دیدگاه همه را خواندم و دیدم . شما از نظر خودتان به این مسئله مهم نگاه میکنید . زمانی که در تمامی کشورهای دنیا این مسئله همجنسگرایی بحث های علمی شده و سپس بحث های کارشناسانه و آنقدر آزمایش های پزشکی انجام شده است .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
1
3
مملکت ما number one eeee
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین