کد خبر: ۲۷۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۸۴ - ۲۰:۵۸

عذر خواهی حسين الله‌ كرم از امام زمان(عج)

آفتاب‌‌نیوز :

 وي كه در پايان مراسم تشييع پيكر 110 تن از شهداي جنگ تحميلي تا معراج شهدا در خيابان بهشت سخن مي‌گفت، طي سخناني از شهردار تهران انتقاد كرد كه چرا يادمان شهدا را در خيابان‌ها نصب نكرده و آنها را فراموش كرده‌ است.

وي گفت: من از امام زمان(عج) و شهيدان به خاطر اين‌كه شهردار فراموش كرده است پلاكارد به خيابان‌ها براي خوش‌آمد گويي به شهيدان بزند، عذرخواهي مي‌كنم.

الله‌ كرم در ادامه با بيان اين‌كه هنوز مركب خون شهيدان خشك نشده بود كه عده‌اي مفاهيم ارزش‌ها را تغيير دادند، گفت: آنها به نام توسعه فاصله طبقاتي ايجاد و به نام آزادي انحصارطلبي كردند و عدالت را به مسلخ بردند. اين اواخر هم با تغيير استراتژي به سازش با جهان غرب روي آوردند.

وي در ادامه به آزادي جنوب لبنان به عنوان دستاورد مقاومت در برابر كساني كه به سازش تكيه كرده بودند، اشاره كرد و آن را يك دستاورد بزرگ براي كساني كه بر مقاومت تاكيد داشتند خواند.

حسين الله كرم در ادامه با بيان اين‌كه از زماني كه جريان عدالتخواهانه در ايران حاكم شد، جهان سلطه در پرونده هسته‌يي در شوراي حكام در برابر ملت ايران سر تعظيم فرود آورد، گفت: چرا كه دولت عدالتخواه گفته بود اگر پرونده هسته‌يي ايران به شوراي امنيت برود جاسوسان هسته‌يي اخراج خواهند شد.

به گزارش ايسنا، الله كرم از كساني كه به گفته وي در برابر دولت احمدي‌نژاد كارشكني مي‌كنند، انتقاد كرد و گفت: آنها در برنامه چهارم بودجه سال گذشته را با 9هزار ميليارد تومان كسري تحويل دولت احمدي نژاد دادند تا نتواند شعارهاي خود را تحقق بخشد. به علاوه 40 ميليارد دلار بدهي خارجي نيز از دولت قبل به اين دولت رسيده است.

وي گفت: ساختار چشم‌انداز بيست‌ساله به گونه‌اي چيده شده كه برنامه چهارم، پنجم و ششم بر مبناي رشد اقتصادي شكل بگيرد.

الله كرم در ادامه سخنانش به سخنان سيدمحمد خاتمي، رييس‌جمهور سابق، ‌هاشمي رفسنجاني و حسن روحاني در روزهاي اخير اشاره كرد و گفت: در پاسخ به اين آقايان بايد بگويم اگر مفهوم راي‌گيري و دموكراسي را قبول داريد، احمدي‌نژاد در به‌كارگيري مديران و همكاران خود آزاد است و آزادي مخالف هم به مفهوم تلاش براي كسب آرا در انتخابات‌هاي بعدي است. اگر به ولايت‌مداري معتقد هستيد، رهبر حمايت از دولت را خواستار شده است.

الله كرم ادامه داد: به ستاد ضدعدالت اعلام مي‌كنم مديراني كه تا 15 جا در هيات مديره بودند، كنار گذاشته شدند. روساي بانك‌هايي به كنار رفتند كه 60 درصد تسهيلات را در اختيار تنها 3 درصد مي‌گذاشتند. كساني بركنار شدند كه با شعار خصوصي‌سازي حجم دولت را چند برابر كردند.

وي با اشاره به دستاورد‌ها و خدمات دولت جديد گفت: كسي باور نمي‌كرد امكان واگذاري سهام عدالت به ميليون‌ها به اين زودي آماده شود. كسي باور نمي‌كرد كه جلسات هيات دولت در محروم‌ترين نقاط كشور برگزار شود و يا صندوق مهر رضا براي دادن وام ازدواج به جوانان درست شود.

الله كرم هم‌چنين گفت: خورشيد عدالت‌محوري با عقب‌نشيني جهان غرب در شوراي حكام تابيده است. در پايان هم به مجلس هشدار مي‌دهم رييس‌جمهور با كساني در بخش نفت روبه‌روست كه با تابعيت دوگانه، مرتكب كارهاي خلافي در بخش نفت شده‌اند.

به گزارش ايسنا در پايان مراسم پيكر شهيدان به معراج شهدا انتقال يافت تا از آنجا براي انتقال به گلزار شهدا و تدفين اقدام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین