کد خبر: ۱۱۱۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۳
سلیمانی، مدیرکل زندان‌های تهران:

زندان‌های ایران، هتل است و رفتارهای زندانبانان، بهترین در دنیاست!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرکل زندان‌های استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر مدیران زندان‌ها نقطه‌ی امید زندانیان هستند، بسیاری از مشکلات زندان‌ها در شرایط فعلی را حل شده دانست و بدون اشاره به مشکلات زندان‌ها، گفت: دقت در این نکته که سرویس‌رسانی و خدمات‌دهی در زندان‌ها به گونه‌ای شده که از جو یک محیط بد به محیطی دست پیدا کنیم که آن را هتل می‌نامند، نشان‌دهنده آن است که واقعاً این‌گونه رفتار همراه رحمت، در سازمان نهادینه شده است. 

سهراب سلیمانی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید زندان اوین، ضمن بیان مدعیات مذکور و بدون توجه به گلایه‌های زندانیان از وضعیت نامطلوب، مدعی شد: در حال حاضر اقدامات و رفتارهای زندان‌بانی در ایران بهترین نوع آن در سطح دنیا است. هر چند در سایر نقاط ممکن است از امکانات سخت‌افزاری و تجهیزات پیشرفته در امر زندان‌بانی استفاده کنند لیکن عدم وجود عاطفه در زندان‌های دیگر کشورها باعث شده زندانیان آنها افرادی خشونت طلب و بدون اصلاح باشند.

رئیس زندان‌های تهران همچنین تقصیر تکرار جرائم را نیز به گردن نهادهای اجتماعی انداخت و از آنها خواست با سازمان زندان‌ها هماهنگ شوند تا “اثرات تربیتی زندان” بیشتر شود!

وی همچنین، ضمن مقدس دانستن کار مدیران و کارکنان زندان‌ها، ادعا کرد: بحث خشونت و ظلم در حق زندانی از زندان‌های کشور رخت بربسته و صدمه جسمی به زندانی و ایجاد فشار بر وی خط قرمز عمل در سازمان زندان‌های کنونی است.

سلیمانی به امکانات خدمت‌رسانی به زندانیان در زندان‌ها اشاره کرد و اداره‌های موجود در زندان‌ها از جمله اداره حفاظت و اطلاعات را ابزارهای خدمت به زندانیان برشمرد و ادعا کرد: وجود این ابزارها باعث جلوگیری از تبعیض بین زندانیان می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین