کد خبر: ۱۲۹۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۰

جوان: یک ضد انقلاب فراری نادم به ایران بازگشته و با وی برخورد نشده+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سایت جوان خبر از آن داد که پس از بازگشت محمدرضا مدحی به کشور «یکی دیگر از فریب‌خوردگان ضد انقلاب به ایران بازگشته است» و «از لحظه ورود وی به ایران تاکنون برخوردی با نامبرده نشده است».

به گزارش آفتاب، سایت جوان آنلاین، نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گزارشی که روز سه‌نشبه منتشر کرده نوشت: «محمدرضا، برادر امیرعباس فخرآور سرکرده گروهک "کنفدراسیون دانشجویان ایرانی" که به صورت غیرقانونی متواری شده و در فرانسه اقامت داشت به ایران بازگشت». 

به نوشته این سایت، «وی در آبان ماه 89 به همراه خواهرش مه‌لقا و با کمک مهرداد حیدرپور (همسر مه‌لقا) و امیرعباس فخرآور به عراق متواری شده و پس از درخواست پناهندگی از فرانسه به آن کشور رفته بود».
 
جوان آنلاین در مورد سوابق این فرد افزوده که "او در طول مدت اقامت در پاریس با عناصر ضد انقلاب و اپوزیسیون مانند بنی‌صدر، امیر بختیار، خاندان پهلوی، امیر اردلان، رضا معاون و .... تماس گرفته و در تظاهرات 25 بهمن و چهارشنبه سوری که در پاریس برگزار شد شرکت داشته است".

جوان آنلاین افزوده است که او «طی 8ماهه گذشته ضمن توهین به مقامات عالی کشور در پی دنباله‌روی از برادر بزرگترش بوده است».
  
این سایت همچنین درباره امیرعباس فخرآور، «معروف به سیاوش» نیز می‌نویسد که وی «از ضد انقلاب فراری مقیم خارج از کشور می‌باشد که در سال‌های گذشته ارتباطات مختلف با ضد انقلاب و برخی سران کشورهای ضد ایرانی از جمله جرج بوش داشته است. وی با برخی سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا که از عوامل خط‌دهنده به ضد انقلاب هستند از جمله سناتور تام کوبرن، سناتور جو لیبرمن، سناتور سنتروم و جیمز وولسی روابط دوستانه دارد».
 
این گزارش می‌افزاید: «وی در سال 1385 با استفاده از مرخص زندان و از طریق هماهنگی هایی که با"ریچارد پرل" انجام شده در حالیکه 4 سال از دوران محکومیتش باقی مانده از کشور گریخت. وی در طی دوران حضور خود در آمریکا بارها خواستار براندازی کامل جمهوری اسلامی شد»!
 
جوان همچنین از سخنرانی نامبرده به عنوان دانشجو، در صحن سنای آمریکا «در ۲۰ جولای ۲۰۰6» و «در حالی که دانشجو نبود» خبر داده و نوشته است که او «در حال حاظر در واشنگتن، انستیتوی ایرانیان انترپرایز یا انستیتوی آزادی ایرانیان را راه اندازی کرده‌است و دارای ارتباطات گسترده‌ای با جمهوریخواهان آمریکا است». 

این سایت نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این باره همچنین می‌نویسد که امیرعباس فخرآور پس از بازگشت برادرش به ایران «مدعی ربایش برادرش از فرانسه شده و حتی گفته می‌شود از سفارت ایران در فرانسه نیز شکایت کرده است»! 

جوان‌آنلاین اقدامات محمدرضا فخرآور در طی 8 ماه گذشته در پاریس را ناشی از «سن کم نامبرده و احتمال بازی خوردن وی توسط امیر عباس (سیاوش)» دانسته در مورد علل بازگشت وی به ایران نیز به «بار روانی ناشی از تنهایی در غرب» و «متوجه اشتباهات گذشته‌اش شدن» اشاره کرده و افزوده است که او «پس از مدتی در حالی که برادر بزرگ و خواهرش مخالف این حرکت بودند،به ایران بازگشت». 

شنیده‌های جوان «حاکی از آن است که از لحظه ورود محمدرضا فخرآور به ایران تاکنون برخوردی با نامبرده نشده است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
ببین من نه این آقا رو میشناسم ونه میخوام بشناسم یک چیزی اینجا برام جالبه که خودتان اذعان دارید این آقا برای دشمنی با حکومت جمهوری اسلامی ایران چه کارها که نکرده با سناتورهای امریکائی آنان که دشمنان قسم خورده ملت ایران هستند ویا با وکلای خارج از کشور که باز دشمنان این مرزوبوم هستند ودیگرمخالفان ایران اسلامی درخارج ازکشور ارتباط داشته وبرگشته وکسی هم کاری به کارش نداشته!!!!!!!!خیلی خنده داره عزیزمن سربازان گمنام امام زمان در ایران حواسشون از شماها جمعتره خیالت راحت باشه نمیخواد شما کسی را معرفی کنید .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین