کد خبر: ۱۴۹۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۷

اظهارات علی دایی پس از تصادف

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وی با تشکر از مردم که همیشه یاور او بوده اند گفت: مردم همیشه به من لطف داشته اند و پشت سر من بوده اند. امیدوارم بازهم ما را دعا کنند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که برای انجام دیدار این تیم برابر سپاهان در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر راهی اصفهان شده بود، پس از پایان این دیدار با وسیله شخصی به همراه ژلکو میاچ و برادرش محمد راهی تهران شد اما در جاده نطنز به کاشان به علت سرعت بالا و عدم توجه به جلو دچار سانحه شد و اتومبیل او واژگون شد.

پس از این اتفاق علی دایی به وسیله یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت. پس از گرفتن اسکن از سر او، سرمربی راه آهن برای ترمیم غضروف گوش و پوست سرش تحت عمل جراحی قرار گرفت و بامداد امروز یکشنبه در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

به گزارش مهر،گروه پزشکی معالج علی دایی قصد داشتند صبح امروز وی را به تهران منتقل کنند اما از آنجایی که هنوز به هوشیاری کامل نرسیده بود تصمیم گرفتند او را چند ساعت بیشتر در کاشان نگه دارند. با این حال عصر روز یکشنبه و پس از بهبود نسبی وضعیت جسمی علی دایی او با یک دستگاه آمبولانس مجهز و با تدابیر پزشکی لازم به تهران منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
0
0
دایی عزیز
خدا را هزار مرتبه شکر می کنیم که به کوری چشم بدخواهان ،به دعای طرفداران میلیونی اسطوره اراده ایران کماکان هستی...
پاینده باشی
علی نگهدارت....
صمدیان از مهدیشهر(سنگسر)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
0
0
دست کاشونیا درد نکنه الهی زودتر خوب بشه.اعصابم خورد شد وقتی این عضمت رو روی تخت بیمارستان دیدم باید گواهینامه محمد دایی رو سوراخ کنن و دیگه بهش اجازه رانندگی ندن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین