کد خبر: ۳۰۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۸۴ - ۱۰:۱۹

بیانیه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص سخنان اخیر احمدی نژاد

آفتاب‌‌نیوز : محمود احمدی نژاد در نشست سران کنفرانس اسلامی در مکه با ابراز تردید در نسل کشی یهودیان در دوران نازی ها ،خواستار انتقال اسرائیل به آلمان یا اتریش شد. 

متن کامل بیانیه شورای امنیت سازمان ملل که امير جونز پري، رييس بریتابیایی شورا آن را قرائت کرد بدین شرح است: 

اعضاي شوراي امنيت اظهارات مربوط به اسراييل و انكار هولوكاست را كه به دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهوري اسلامي ايران نسبت داده شده است، محكوم مي‌كنند.

اعضاي شوراي امنيت به طور كامل از بيانيه‌ هشتم دسامبر دبيركل كه در آن يادآور شد مجمع عمومي اخيرا قطعنامه‌اي را تصويب كرده است كه هرگونه تكذيب هولوكاست را به عنوان يك واقعه‌ي تاريخي چه به طور كامل چه بخشي از آن نمي‌پذيرد و از تمامي كشورهاي عضو مي‌خواهد به ملت‌هاي‌شان درباره‌ي هولوكاست آموزش دهند.

اعضاي شوراي امنيت بر حقوق و الزامات كشور اسراييل به عنوان يك عضو كامل و بسيار قديمي سازمان ملل مجددا تاكيد مي‌كنند و مجددا تاكيد مي‌كنند كه بر اساس منشور سازمان ملل تمامي اعضا موظف به خودداري از تهديد و يا توسل به زور عليه تماميت ارضي يا استقلال سياسي هر كشوري مي‌باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۴/۰۹/۱۹
0
0
همينا كم داشتيم !!!
بزرگي گفته است :
هر سخن جايي و هر نكته مكاني دارد
كلوخ انداز را پاداش سنگ است !!!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۴/۰۹/۱۹
0
0
با سلام
اظهارات اقاي دكتر احمدي نژاد كاملا شجاعانه و قاطعانه وجالب بود و لي ديپلماسي نبود البته ماهم بايد قبول كنيم كه با اسراپيل و آمريكا كه همواره ما را تهديد مي كنند نمي شود از راه ديپلماسي برخورد كرد بنده به عنوان يك جوان ايراني از امريكا و اسرايل و متعهدانشان كه ادعاي جنگ به ايران را مي كننددرخواست مي كنم اگر جرات دارند به ايران حمله كنند تا براي هميشه از زمانه محوشان كنيم.
يا مهدي به اميد ظهورت.
سيد حسين اسماعيلي
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۸۴/۰۹/۱۹
0
0
با سالام
اضهارات آقاي احمدي نژاد به طور قطع خوشايند اسراييلُ اروپا و امريكا نخواهد بود. سازمان ملل هم كاملا بيرفانه قضاوت مي كند!!! مثلا به اين قسمت از بيانيه دقت كنيد:
از تمامي كشورهاي عضو مي‌خواهد به ملت‌هاي‌شان درباره‌ي هولوكاست آموزش دهند.
چه دليلي براي آموزش همه ملتها در مورد هولوكاست وجود دارد؟!
سخنان ايشان كاملا جسوراته و خارج از عرف بين الملل بود. به همين دليل كشورهاي ديگر خشمگين شده اند. هيچ دليلي ندارد هميشه به عرف بين المللي كه آنها خودشان ايجاد كرده اند به در درون كشورها رواج داده اند صحبت نمود.
سيد حميد- اصفهان
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۸۴/۰۹/۱۹
0
0
ما تا كي بايد حرفمان را بخوريم وتهمت ديگران را بشنويم حال آنكه از گفتن كوچكترين حقيقت ترس داشته باشيم
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۸۴/۰۹/۲۰
0
0
از هیچکس جز خدا نباید ترسید آمریکا و اسر ایل جز بمب های تو خالی هیچ چیز نیستند از آنها نتر سید و محکم در مقابل آنها با یستید خداوند نا حق را نابود میکند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین