کد خبر: ۸۸۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۲
مسئول کمیته ‌ایثارگران ستاد مهندس موسوى خبر داد؛

ستاد بسیجیان حامی موسوی تشکیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار رشید اظهار داشت: «با توجه به علاقمندی موسوی به بسیجیان و تمایل متقابل بسیاری از بسیجیان برای حمایت از وی، امیدواریم با عنایت به راهگشایی فرمانده سپاه، برخی تنگ‌نظری‌ها مانع از حضور فعال افراد علاقمند نگرد».


مسئول کمیته ‌ایثارگران ستاد مهندس موسوى در گفتگو با ایلنا گفت: «اظهارت اخیر فرمانده سپاه در مورد تقسیم بسیج به دو بخش نظامی ‌و غیرنظامی ‌راهگشا و مورد استقبال ماست».

سردار رشید با اشاره به‌ اینکه‌ این تقسیم‌بندی برای بدنه سپاه و حتی بسیج هم مبارک است، افزود: «با توجه به حجم گسترده استقبال سپاهیان و بسیجیان از کاندیداتوری مهندس موسوی و اظهار تمایل آنها برای همکاری با ستاد، خوشبختانه اظهارات فرمانده سپاه مددرسان مدیریت‌ این فرایند را تسهیل نمود».

وی افزود: «در همین راستا شاخه بسیج کمیته ‌ایثارگران را تشکیل داده‌ایم و انشاءالله بزودی در تمامی ‌استان‌ها با حضور پیشکسوتان سپاه و بسیجیان علاقمند به منش و روش مهندس موسوی، شاخه بسیج ‌این کاندیدا تشکیل می‌شود».

رشید با تاکید بر علاقمندی مهندس موسوی به بسیجیان و تمایل متقابل بسیاری از بسیجیان برای حمایت از وی، اظهار امیدواری کرد با توجه به اظهارات و راهگشایی فرمانده سپاه، برخی تنگ‌نظری‌ها مانع از حضور فعال افراد علاقمند نگردد.

وی شخصیت فرمانده سپاه را فوق‌العاده شایسته و منش دائمی ‌وی را تابعیت از فرامین رهبری و قانون دانست و افزود: «با توجه به ‌این موارد، مطمئن هستیم فرمانده سپاه ‌این تقسیم بندی را با نیت خیر انجام داده و در واقع بستری را برای مردمی ‌شدن فراگیرتر سپاه است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۸
0
0
واا... تا انجایی که ما می دانیم حتی روزنامه ای که این خبر را درج کرده بود بلا فاصله فردای انروز مجبور به عذر خواهی از سردار شده بود به دلیل خبر کذب خود. درست است که سپاه نیز ارزوی شرکت هر چه با شکوه تر مردم در انتخابات را دارد و این اعتقاد را دارد که نامزدهای انتخاباتی از جناح های مختلف با عث پر شور تر شدن انتخابات می شود ولی سپاه تابع ولی امر خود مقام معظم رهبری است و سعی می کند که با توجه به فرمایشات ایشان انتخاب اصلح را داشته با شد حتی به فرض محال اگر این گفته در رابطه با سردار صدق باشد نمی توان با توجه به سخنان یک فرد در رابطه با تعداد زیادی از یک ارگان قضاوت کرد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین