کد خبر: ۹۳۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۰

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره حوادث روز عاشورا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید حرمت‌شکنی عاشورای حسینی، اهانت و جسارت بزرگ فتنه‌گران و آشوب‌طلبان در روز عاشورا را نشان بن‌بست آشکار استکبار جهانی و ضدانقلاب داخلی و خارجی در دست‌یابی به هدف غایی فتنه‌آفرینی‌های اخیر دانست.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در بخشی از این بیانیه آمده است: «حرمت‌شکنی‌ و شعارهای ضدانقلابی و ساختارشکنانه عده‌ای آشوب‌طلب در روز عاشورا، دلیلی محکم و مصداقی روشن از سرسپردگی آنان به بیگانگان و دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود».

این بیانیه می‌افزاید: «وقایع تلخ و ناگوار عاشورا و واکنش قاطعانه عزاداران حسینی، از یک سو فریادگر فرجام خفت‌بار خط فتنه و توطئه علیه نظام ولایی و مردمی جمهوری اسلامی و از سوی دیگر بیانگر هوشمندی و بیداری ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی برای حضور به موقع و عاشورایی در صحنه‌های فداکاری و پایبندی به ارزش‌ها و‌ آرمان‌های بلند دینی و ملی است».

این بیانیه با اشاره به ابعاد و زوایای گوناگون فتنه‌گری و آشوب‌طلبی ایادی استکبار جهانی و گروهک‌ها و عناصر فعال صحنه- به ویژه منافقین- در توهین به مقدسات و تخریب اموال عمومی و طراحی این اقدام موهن و ضد دینی آورده است: «تلاش رسانه‌های بیگانه و صهیونیستی در استقبال از حرمت‌شکنی ظهر عاشورا و تبلیغات و عملیات روانی گسترده آنان در راستای براندازی و سقوط نظام نه تنها خللی در عزم و اراده ملت ایران در دفاع از ارزش‌های مقدس دینی و انقلابی و پاسداری از فرهنگ تاریخ‌ساز عاشورا و تداوم راه حسین(ع) و اصحاب فداکارش وارد نساخته بلکه آنان را در این مسیر نورانی و الهی، مصمم‌تر از گذشته ساخته است و حضور به موقع و شجاعانه آنان در خنثی‌سازی توطئه روز عاشورا نیز به مثابه منشوری هدایت‌بخش و عبرت‌انگیز از تکلیف‌مداری و مسئولیت‌شناسی می‌تواند فراروی نسل‌های آینده این سرزمین قرار گیرد».

این بیانیه تاکید کرده است: «خط جدید فتنه و آشوب به پایان خود نزدیک شده است و طراحان و برنامه‌ریزان آن دیر یا زود بایستی هزینه جسارت و گستاخی خود به مقدسات ملت ایران را بپردازند».

این بیانیه افزوده است: «در شرایط حساس کنونی که این فتنه هدف‌مند و برنامه‌ریزی شده، هماهنگی و هم راستایی دشمنان انقلاب و بنگاه‌های جاسوسی و رسانه‌ای بیگانگان در خارج و برخی عوامل داخلی آنان را برملا کرده است، ضرورت دارد ملت ایران به اقتضای بصیرت و هوشمندی بی‌نظیر خود همچنان با حضور عالمانه و مستمر در صحنه و رصد و کنترل دائم حرکت معاندان نظام، آنان را برای همیشه مأیوس و ناامید سازند».

این بیانیه در پایان با تاکید بر باور راستین ملت عاشورایی ایران در تمسک به قرآن و عترت و اطاعت محض از ولایت فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام آمادگی همه‌جانبه پاسداران انقلاب و بسیجیان سلحشور برای حضور فداکارانه در صحنه‌های نیاز انقلاب و برچیدن بساط فتنه، از دستگاه‌های قانونی و قضایی کشور مصرانه خواسته است با درنظر گرفتن آستانه تحمل و کاسه صبر ملت انقلابی و حماسه‌ساز ایران اسلامی بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای برخورد جدی، قاطع و عبرت‌انگیز با فتنه‌گران و حرمت‌شکنان روز عاشورا را به عنوان یک خواست ملی و اجتناب‌ناپذیر مورد توجه و اقدام قرار دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۸
0
0
كساني كه بر عليه اين مردم تظاهرات مي كنند و بهانه آنها امام حسين و دين و ولايت است اينها همه به فكر مال و اموال خود هستند كه اين 30 سال بدست آوردند به فكر حقوق و امكانات و منزل و املاك خود هستند به فكر عيدي هاي 10000000 ميليون توماني هستند به فكر زمين هايي كه در شمال شهر با پول من و شما خريدند اينها به فكر مظلوم نيستند يعني اين نمايندگان مجلس نميدانند كه اين خشم مردم از بي چيزي است از تبعيض است از بي عدالتي [...] است ؟ نميدانند ملت از مفت خوري آنها به تنگ آمده است نميدانند اين جواني كه شعار جمهوري ايراني سر مي دهد ديگر راهي برايش نمانده. همه كه نميتوانند مزدور يا معلول و مجروح شوند عده اي حق خود را از اين دولت از اين وطن از ايران ميخواهند اينها كه غلام حلقه به گوش فرامين[...] نيستند اينها ايراني هستند اينها ايراني هستند اينها ايراني هستند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۹
0
0
افایانی که تهدید میکنند!!!دیگر باید چه کار میکردند که نکردند!! (از قتل تجاوز شکنجه در کهریزک که خود اعتراف کردند) اگر در وجودتان انسانیت هست تسلیم خواست مردم شوید.این جنبش سبزتمام ظالمین را خوار خواهد کرد.وخون این جوانان وطن دامنگیر ظالم خواهد شد.انشائ الله بزودی.
اگر رسانه ازاد هستی این راتوی سایت بگذار!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۵:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۹
0
0
تاریخ همیشه تکرار می شود ولی آنها که در راس قدرت هستند این را نمی بینند اشتباهات شاه را اینها مو به مو دارند تکرار می کنند. مردم ایران [...] آنها تغییر می خواهند و عدالت اجتماعی و اینکه بتوانند به آینده امید داشته باشند. تا دیر نشده این را قبول کنید که قدرت مطلق در درازمدت به نابودی می انجامد. اول اطاعت کامل از قانون اساسی دوم ازادی زندانیان سیاسی سوم رفراندوم برای محدود کردن اختیارات مطلق هر ارگان و یا اشخاصی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین