کد خبر: ۱۱۷۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۸

طنز: "فحش یارانه‌ای" با مزنه استاد سلحشور!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهرام شکیبا درخبرآنلاین نوشت: فرج‌الله سلحشور به جماعت سینماگر فحش داد و گفت: «بخش اعظم خانه سینما به‌دنبال بی‌بندوباری هستند.

 - مدیرعامل خانه سینما شکایت کرد و گفت: «آقای سلحشور باید ثابت کند که این بخش اعظم چه افرادی هستند که به دنبال بی‌بندوباری هستند.» 

- آقای سلحشور هم نتوانست ثابت کند. 

- حالا «شعبه 1057 دادگاه عمومی جزایی تهران، آقای فرج‌الله سلحشور را به جرم توهین به اعضای خانه سینما به پرداخت 4000 تومان جزای نقدی محکوم کرده که پس از تجدید نظرخواهی متهم از دادنامه مذکور، شعبه 27 دادگاه تجدیدنظر استان تهران نیز حکم را عیناً تأیید کرد.» 

- حداقل جزای نقدی در ماده 608 قانون مجازات اسلامی برای توهین به اشخاص پنجاه هزار ریال (5000 تومان) مقرر شده که دادگاه به استناد بند 5 ماده 22 قانون مجازات اسلامی (وضع خاص متهم و یا سابقه او) اعمال تخفیف کرده است. 

***
1- از تخفیفی که برای آقای سلحشور قائل شده‌اند، نتیجه می‌گیریم که نامبرده یا اساساً سابقه توهین به کسی نداشته یا اینکه «وضعیتش خاص» است. لذا از قوه قضاییه قویاً خواستاریم ضمن برخورد شدید با فتنه‌گران، اعلام کند بالاخره آقای سلحشور سابقه نداشته یا «وضعیت خاصی» داشته است. 

2- در خانه سینما حدود 4000 نفر عضو هستند. لذا یارانه فحشی که از پرونده اخیر به همه می‌رسد، از قرار نفری یک تومان است اما برای اینکه خدای ناکرده حق‌کشی نشود، باید جماعت پرمصرف و جامعه هدف براساس خوشه‌بندیِ بی‌بندوباری مشخص شوند. لذا تقاضا می‌شود کسانی که مایل به دریافت این پول حلال هستند، در اسرع وقت با در دست داشتن مدارک معتبر شامل فیلم، عکس، بلوتوث، ستون اخبار ویژه کیهان و... به خانه سینما مراجعه نمایند. 

3- با یک تقسیم کوچک ریاضی به‌راحتی درمی‌یابیم که قیمت فحش به هر قشر یا صنف خاص برابر است با قیمت 10 عدد نان سنگک بعد از هدفمندی یارانه‌ها. پس بر فحش‌دهنده‌های ارجمند واجب است که پس از هدفمندی، درست هدف‌گیری کنند تا بالاخره معلوم شود از هر فحش چه نانی نصیب چه کسی خواهد شد. 

4- حالا که دوستان آتش زده‌اند به مال‌شان و ارزانش کرده‌اند، بنده هم می‌خواهم بزنم به سیم آخر. لذا مبلغ 80000 تومان یارانه این نوبتم را گذاشته‌ام برای توهین و عن‌قریب به 20 قشر محترم توهین خواهم کرد. اقشار گوناگون هم بی‌خود و بی‌جهت نروند شکایت و وقت قوه قضاییه را برای 10 عدد نان سنگک نگیرند. بیایند همین جا دم دفتر روزنامه تا نان‌ها بیات نشده، تحویل بگیرند، ببرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۱
0
0
دمت گرم دادا یه شیکم سیر خندیدم خدا خیرت بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
ok ok ok
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین