کد خبر: ۱۱۹۷۹۷
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۹
از ممنوعيت حضور خانم‌ها تا دشواری كنترل شادی تماشاچيان

نمايش بازی‌ تيم ملی فوتبال در سينماهای تهران متوقف شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: در حالی که 3 بازی تیم ملی ایران در دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا در 2 پردیس سینمایی ملت و آزادی پخش شد، اما به نظر می‌رسد قرار نیست بازی فردای ایران و کره جنوبی در این 2 سینما نمایش داده شود.

پخش مسابقات فوتبال در سینماهای تهران از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی آغاز شد و از آن زمان، مسابقات مهم فوتبال در سینماهای بزرگ تهران نمایش داده شد اما این بار حساسیت بالای بازی فردا باعث شده پخش آن در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

یکی از مدیران پردیس سینمایی ملت که نخواست نامش فاش شود در این مورد گفت: «پس از پخش بازی ایران با امارات در روز چهارشنبه از سوی اداره اماکن دستور داده شد در بازی ایران با کره از ورود خانم‌ها به سالن سینما برای تماشای مسابقه فوتبال ممانعت به عمل آید. در حال حاضر مدیرعامل در سینما حضور ندارد و مشخص نیست بازی فردای تیم ملی در پردیس سینمایی ملت پخش شود.»

مدیران سینما آزادی هم از پخش نشدن بازی فردا در این سینما خبر می‌دهند. آنها معتقدند به دلیل وجود احتمال پیروزی تیم ملی در این بازی و سخت بودن کنترل شادی تماشاچیان، سینما آزادی این بازی را پخش نخواهد کرد.
 
احمد اسدی، مدیر داخلی سینما آزادی در این مورد گفت: «به دلیل عدم هماهنگی لازم بین دستگاه‌های ذی‌ربط، سینما آزادی تصمیم گرفت این مسابقه را نمایش ندهد.»

در حالی سینما آزادی با قطعیت از عدم پخش مسابقه فردای تیم ملی خبر می‌دهد که شاید تصمیم به پخش این مسابقه در آخرین دقایق گرفته شود تا خیل علاقمندان با این تصور که مسابقه پخش نمی‌شود به این سینما مراجعه نکنند.


علم‌الهدی: اماکن ورود خانم‌ها به سینما را برای تماشای فوتبال ممنوع کرد/ سجادپور: تکذیب می‌کنم

علم‌الهدی با اشاره به اینکه حضور خانم‌ها و خانواده‌ها در سینماها باعث افزایش ضریب امنیتی و اخلاقی فضای سینما می‌شود افزود: سالن‌های سینما زیر نظر وزارت ارشاد فعالیت می‌کند لذا ما منتظر نظر مدیران ارشاد در این زمینه هستیم

امیرحسین علم‌الهدی با اعلام این مطلب افزود: اداره اماکن نیروی انتظامی دستورالعملی صادر کرده و اعلام کرده است که ورود خانم‌ها برای تماشای فوتبال به سالن‌های سینما ممنوع است. 

وی افزود: روز گذشته نیز تعدادی از مدیران سینما به دعوت اداره اماکن در این اداره حضور پیدا کرده بودند و از آنها خواسته شده بود که ورود خانم‌ها به سالن‌های سینما برای تماشای فوتبال ممنوع شود. 

علم‌الهدی با اشاره به اینکه حضور خانم‌ها و خانواده‌ها در سینماها باعث افزایش ضریب امنیتی و اخلاقی فضای سینما می‌شود افزود: سالن‌های سینما زیر نظر وزارت ارشاد فعالیت می‌کند لذا ما منتظر نظر مدیران ارشاد در این زمینه هستیم. 

علی‌رضا سجادپور مدیر کل نظارت ارزشیابی نیز با اشاره به این مطلب گفت: چنین چیزی صحت ندارد و من ممنوعیت ورود خانم‌ها به سالن‌های سینما برای تماشای بازی فوتبال را تکذیب می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۲
0
1
واقعا اینقدر شادی هموطنانمان دلهره انگیز است؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین