کد خبر: ۹۲۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۷
درپی انتشار سخنان کذب رییس دفتر احمدی‌نژاد

پاسخ دفتر هاشمی به مشایی: در دادگاه پاسخگوی اتهامات خود باشید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی اظهارات اخیر اسفندیار رحیم مشائی، دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اطلاعیه‌ای این سخنان را  کذب دانست.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،  متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

رسانه محترم
پیرو انتشار سخنان آقای اسفندیار رحیم‌مشایی در جمع اعضای ارشد ستاد یاران خورشید در برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، اگرچه توجه به شرایط زمانی و مکانی سخن و سنجش آن با گوینده نشان از میزان انطباق سخن با منطق است، اما توضیح درباره بخش‌هایی از سخنان ایشان جهت مزید اطلاع رئیس دفتر رئیس‌جمهور و تنویر افکار عمومی ضروری به نظر می‌رسد.

مطمئنا بیان جملاتی چون این جمله که «آقای هاشمی مایل بود از پشتیبانی عمومی و مردمی برای فشار بر رهبری استفاده کند» از جمله همان توهماتی است که مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تاریخی خویش همگان را از آن برحذر داشتند.

سابقه آقای مشایی در «اظهارنظرهای غلط» و «سخنان غیرمنطقی» آنقدر آشکار است که نیازی به پاسخ ندارد، اما با توجه به عقبه بسیار عمیق این سخنان و دروغ ‌پردازی‌های عمیق‌تر و تلفیق آن با چاشنی توهین توسط کسی انجام می‌شود که قرار بود معاون اول رئیس‌جمهور شود و نشد و امروز رئیس دفتر رئیس‌جمهور است، علی‌رغم تلاش شخصیت‌های مبارز و بزرگ انقلاب برای آرام کردن فضا و خنثی کردن القائات دشمنان خارجی به نظر می‌رسد توطئه‌ای بسیار پیچیده برای القای اختلاف بین ارکان نظام اسلامی وجود دارد که دامن زدن به این توطئه نوعی یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش می‌دهد.

بخش‌هایی از سخنان آقای مشایی تکرار سخنان رئیس‌جمهور در مناظره معروف است که رهبری معظم انقلاب در خطبه‌های تاریخی بعد از انتخابات از آن ابراز گلایه کردند و اتهام تماس با یک مقام خارجی در شش ماهه اول دولت نهم ادعایی است که باید در یک دادگاه صالحه مدعیان آن باید جوابگوی اتهامات خود باشند.

باشد که خدای تبارک و تعالی توفیق رعایت انصاف را به عنوان جوهره وجودی انسان‌ها به همگان، مخصوصا مسوولان عطا فرماید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین