کد خبر: ۱۳۱۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۰۳:۰۲

دستگیری اعضای یک باند دوبلاژ

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اعضای باند زیرزمینی که اقدام به دوبلاژ فیلم‌ها و سریال‌های غیرمجاز خارجی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند. 

سرهنگ نادر سرکاری با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر فعالیت یک باند زیرزمینی در زمینه دوبلاژ فیلم‌ها و سریال‌های غیرمجاز خارجی، به دلیل حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار مأموران پلیس اداره اماکن عمومی استان تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پس انجام تحقیقات تکمیلی موفق به شناسایی مکان فعالیت این باند شده و با کنترل نامحسوس رفت و آمدها صحت موضوع برای ماموران محرز گردید.

سرکاری افزود: با توجه به اینکه تصور می‌شد اعضای این گروه در منزل را صرفا برای همکاران خود باز کرده و از ورود مأموران پلیس جلوگیری خواهند کرد بنابراین با هماهنگی مقام قضایی، یک اکیپ از مأموران مجرب در پوشش مشتری وارد محل مذکور شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تهران و البرز در پایان گفت: در بازدید از مکان فعالیت اعضای باند که به صورت زیرزمینی و فاقد هرگونه علائم و مشخصه صنفی بود، مأموران موفق شدنددو نفر از اعضای باند به نام‌های «مازیار-م» و «سعید- ر» را دستگیر و یک دستگاه کیس رایانه حاوی تصاویر غیراخلاقی، فیلم‌های مربوط به دوبلاژ و دو حلقه دی وی دی حاوی تصاویر ضبط شده از ماهواره کشف و ضبط کنند.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین