کد خبر: ۱۳۹۷۰۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۵

فیروزآبادی: ایران در مقابل هیچ تحریم و ظلمی کوتاه نخواهد آمد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کل ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه تهدیدهای اخیر مقامات آمریکایی در راستای فشار آوردن بر کشورمان هیچ فایده‌ای ندارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و جهانی ثابت کرده است که در مقابل هیچ تحریم و ظلمی کوتاه نخواهد آمد. 

سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در حاشیه مراسم ختم فرزند محسن رضایی با اشاره به تهدیدهای اخیر غربی‌ها و مقامات بر علیه کشورمان گفت: تهدیدات اخیر آمریکایی علیه کشورمان در راستای فشار آوردن بر مردم ولایت مدار ایران فایده ای ندارد، چرا که مردم و مسئولان ما ثابت کردند که همیشه در هر زمانی مقابل ظلم کوتاه نخواهند آمد.

فیروزآبادی تصریح کرد: با وجود تحریم های غربی‌ها و آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند توانسته‌ایم با عبور از این تحریم‌ها در عرصه جهانی و منطقه‌ای رشد چشم‌گیری داشته باشیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و جهانی همواره ثابت کرده است که در مقابل هیچ تحریم و ظلمی کوتاه نخواهد آمد و تلاش کرده است تا به برنامه‌ها و اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت خود در عرصه جهانی و منطقه‌ای دست پیدا کنند، بنابراین تهدیدهای اخیر مقامات آمریکایی و غربی برای ملت ولایت مدار ایران هیچ فایده‌ای ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین