کد خبر: ۹۲۴۷۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۹

نماینده اردستان: وزیر زن را به صلاح مملکت نمی‌دانیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم اردستان در مجلس از زنانی که نامزد پست وزارت شده‌اند خواست که باتوجه به نظر علما و مراجع انصراف دهند و تاکید کرد عملکرد رئیس جمهور نباید به گونه‌ای باشد که مخالفان اقداماتش را کاملا تبلیغاتی و سیاسی بخوانند.

حجت الاسلام سید مصطفی طباطبایی‌نژاد نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر در خصوص اصرار احمدی‌نژاد برای معرفی وزیران زن در کابینه دهم گفت: «ما از همان اول که اسامی وزیران مطرح شد، به عنوان پیروی از علماء و نظریه حوزه‌های علمیه مخالفت خود را با معرفی کاندیدای زن برای وزارت به رئیس جمهور اعلام کردیم».

وی افزود: «وزیر زن را به صلاح مملکت نمی‌دانیم و از رئیس جمهور محترم درخواست می‌کنیم اصراری برای معرفی خانم‌ها برای وزارتخانه‌های باقی مانده نداشته باشد، از فضای مجلس و فراکسیون‌های مختلف هم برمی‌آید که شرایط برای این مسئله مهیا نیست».

نماینده مردم اردستان گفت: «مشکلات کشور با وزیر زن حل نمی‌شود و رئیس جمهور نباید عملکردی را داشته باشد که مخالفان به وی بگویند اقداماتش کاملا تبلیغاتی و سیاسی است».

طباطبایی نژاد تصریح کرد: «از خانم‌هایی که نامزد پست وزارت شده‌اند هم درخواست داریم که با در نظر گرفتن وضعیت موجود و نظر علماء و مراجع، انصراف خودشان از کاندیداتوری اعلام کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین