کد خبر: ۸۷۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۱۰

هاشمی به احمدی‌نژاد: اسمت را ننویس؛ اذیتت می‌کنند!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک سایت حامی دولت از تصمیم محمود احمدی‌نژاد به انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از حداقل 13 سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، این رسانه حامی احمدی‌نژاد که به تازگی به انتشار برخی خاطرات از زبان دوستان و اطرافیان رئیس دولت نهم روی آورده است، در قالب یکی از این خاطرات خبر از آن داد که احمدی‌نژاد از دوره‌ای که در اردبیل استاندار بوده، (سال 75) به این مسأله فکر می‌کرده است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی (سازمان برنامه و بودجه آن زمان) را اصلاح کند.

این سایت همچنین فاش کرده است که احمدی‌نژاد به این منظور حتی با رئیس‌جمهور وقت، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نیز مذاکراتی داشته و حتی هاشمی هم نظرات او را رد نکرده بوده است!

متن کامل این خاطره به این شرح است: «وقتى استاندار اردبیل بود، نامه‌اى نوشت به رئیس جمهور وقت، آقاى هاشمى و یک سرى ایراد و اِشکال‌هاى سازمان مدیرّیت را براى ایشان به صورت مکتوب شرح داد. در ملاقات حضورى هم که با آقاى هاشمى داشت، این موارد را مطرح کرده بود. آقاى هاشمى که از قدرت سازمان با اطلاع بود، به دکتر گفته بود: "گزارشت را در مورد این سازمان بدون عنوان نویسنده گزارش بنویس. اگر بفهمند کار تو بوده، اذیتت مى‌کنند". این را هم گفته بود که "فعلا" اصلاح این سازمان به مصلحت نظام نیست". آقاى هاشمى حرف‌هاى دکتر را رد نکرده بود. امّا گفته بود "فعلاً کارى در جهت بهبود این سازمان نمى‌شود انجام داد". چندین سال بعد وقتى که دکتر خودش به ریاست جمهورى رسید، یکى از کارهاى زیر بنایی‌اش را اصلاح ساختار مدیریت کشور قرار داد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۹
0
0
ظاهرا ايشان با آقاي گيوه چي رييس سازمان برنامه و بودجه در اردبيل مشكل داشته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۱
0
0
سلام
درود بیکران بر دکتر احمدی نژاد که با این کار خردمندانه ، ماست خور خیلی از انگل های نظام را بست .
امیدوارم که نظر بنده بدون سانسور نمایش داده شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۲
0
0
این لطیفه بود؟!!!
ناشناس
|
Iraq
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
0
0
دکتر احمدی نژاد در سمت شهردار تهران مفید بود نه ریاست جمهوری

رسیدن تورم بیسابقه به مرز 25 درصد در این دولت و همچنین با شعار کم کردن بهره بانکی که از 16 به 25 درصد نمونه های کوچکی از بی کفایتی ایشان دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
0
0
اگر دليل انحلال، ناكارآمدي است ايشان بايد دولت خود را نيز منحل كند. بابا سازمان مديريت به فرض اينكه ناكارآمد بود ديگر همانند دولت نهم مايه آبروريزي ملت شريف ايران كه نبود.
اميدوارم در دوره دهم انتخابات شاهد انحلال دولت اين مرد عجيب و غريب هم باشيم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین