کد خبر: ۱۳۶۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳

مطهری: استعفایم جدی است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: علی مطهری نمایشی‌بودن استعفایش را رد کرد. 

نماینده تهران استعفایش را در اعتراض به عدم طرح سؤال وی از احمدی‌نژاد بعد از گذشت سه ماه مطرح کرده است. البته او این استعفا را یک ماه پیش به هیئت‌رئیسه داده بود. 

مطهری در گفت‌وگو با خبرآنلاین با تأیید خبر استعفایش، نمایشی‌بودن آن را رد کرد و گفت: در این موضوع جدی هستم و معتقدم باید به آیین‌نامه مجلس عمل کرد. 

در همین حال حجت‌الاسلام تقی رهبر رئیس کمیته داوری فراکسیون اصول‌گرایان با اظهار بی‌اطلاعی از استعفای مطهری به خبرآنلاین گفت: تا این لحظه که با شما گفت‌وگو می‌کنم از این موضوع خبر نداشته‌ام و به همین جهت باید این موضوع را در کمیته داوری طرح کنیم. 

پیش از این مطهری قصد طرح سؤال از احمدی‌نژاد را داشت که بعد از جلسه وی با کمیته داوری فراکسیون اصول‌گرایان مطهری اعلام کرد طرح سؤال را به بعد از اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها موکول می‌کنیم. 

عضو کمیته داوری فراکسیون اصولگرایان با اشاره به این موضوع، افزود: حتی بعد از گذشتن آن زمان بنده هم طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌ام. چراکه ما الزامی نمی‌بینیم که ایشان از این موضوع صرف‌نظر کنند. عده‌ای دیگر از نمایندگان هم طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌اند. 

وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید آیا مجلس با استعفای وی مؤافقت کند یا نه؟، نیز اظهار داشت: بعید است چون نماینده وظایفی دارد که باید انجام دهد و این حق آقای مطهری است و هیأت‌رئیسه هم در شرایطی که امکان طرح سؤال از رئیس‌جمهور فراهم است، باید آن را سریع‌تر اعلام وصول کند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی برای طرح سؤال از احمدی‌نژاد نیست، افزود: حتی مقام معظم رهبری هم در دیدار خود با نمایندگان به این موضوع تصریح کردند که سؤال و استیضاح حق نماینده است و در حال حاضر هم هیچ مانعی برای طرح سؤال نیست ضمن اینکه این سؤال و جواب‌ها می‌تواند برای مردم و نمایندگان هم مفید باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین