کد خبر: ۱۵۲۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵
سروری:

مرتضوی برگردد موتور استیضاح دوباره ‌روشن می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و یکی از طراحان وزیر کار گفت: سعید مرتضوی عنوان کرده است که به این نتیجه رسیده ‌که به سازمان تأمین اجتماعی نرود و ما نیز به وی توصیه می‌کنیم این تصمیم عاقلانه خود را عملی کند چرا‌که در غیر این صورت استیضاح‌کنندگان بار دیگر موتور استیضاح را روشن کرده و در نطق‌های قانونی خود نیز مطالبی را مطرح خواهند کرد.

وی ‌ادامه داد: توافق ما با سعید مرتضوی این است که مرتضوی تحت هیچ شرایطی به سازمان تأمین اجتماعی باز‌نگردد چرا‌که مسأله اصلی خود وی است و در جلسه روز گذشته ما با وی، احاله استعفای سعید مرتضوی از سوی وزیر کار به رئیس جمهور و عدم پذیرش وی از سوی رئیس جمهور عنوان شد و سعید مرتضوی گفت که من به سازمان تأمین اجتماعی باز نخواهم گشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: ما اقدام مرتضوی در کناره‌گیری از سمت خود را اقدامی قابل تقدیر و شجاعانه‌ای می‌دانیم و معتقدیم که این تصمیم هم به نفع شخص سعید مرتضوی و هم به نفع دولت، مجلس و نظام بوده و این اقدام و تصمیم به مصلحت کشور و نظام است.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: مرتضوی مصلحت خود و نظام را در نظر دارد و هر اقدامی که غیر از این باشد، خساراتی را برای شخص مرتضوی ‌در بر خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین