کد خبر: ۹۲۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۴

واکنش طلایی به شعارنویسی روی اسکناس و دیوار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: «بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام نماید که عموم شهروندان از پذیرفتن اسکناسهایی که برروی آنها شعارها و پیام‌های خاص ضد انقلاب درج شده خودداری نمایند و این اسکناس‌ها ابطال شده و از چرخه پولی کشور حذف شوند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ مرتضی طلایی در واکنش به برخی اقدامات، نظیر شعارنویسی بر روی دیوار و اسکناس که به گفته او تحت تاثیر و القای شبکه‌های سلطنت طلب ماهواره ای مشاهده می‌شود به ایرنا گفت: «این اقدامات منافقانه تاثیر خاصی در عزم و اراده مردم فهیم کشور ندارد و صرفا حرکتی بی هدف تلقی می‌شود». 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: «شایسته است عموم مردم و نهادهای مسئول با موضوعاتی از این دست آگاهانه برخورد کرده و اجازه ندهند عده‌ای قلیل با تکرار اینگونه رفتارها و بزرگ نمایی از این دست اقدامات در رسانه‌های زنجیره‌ای شان دست به جوسازی علیه نظام اسلامی و مردم ایران عزیز نمایند». 

مرتضی طلایی ادامه داد: «عموم مردم مومن و خداجوی انتظار دارند با توجه به شیوع کورکورانه اینگونه حرکات دستگاههای ذیربط اقداماتی را در این خصوص انجام دهند». 

وی افزود: «براین اساس یکی از پیشنهادات قابل طرح در این خصوص آن است که بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام نماید که عموم شهروندان از پذیرفتن اسکناس‌هایی که برروی آنها پیام‌های خاص ضد انقلاب درج شده خودداری نمایند و این اسکناسها عملا از چرخه پولی کشور حذف شود». 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در پایان تاکید کرد: «عناصر ضد انقلاب با انجام چنین حرکاتی سعی در مانور تبلیغاتی و قدرت نمایی دارند که به فضل خدای تعالی و هوشیاری مردم و مسئولین کما فی السابق ناکام خواهند ماند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۹
0
3
باز بگویید نوار ... !!!
حداقل 14 میلیون نفر مخالف هستند. یعنی شبکه های ماهواره ای اینقدر قوی هستند که می توانند 14 میلیون نفر را بسیج کنند!!
بهتر است چشمانمان را بر روی واقعیت باز کنیم. شاید هم به نفعمان نیست که باز کنیم!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۰
0
1
آقای طلایی خوبه بدونه با این حرفها مورد توجه احمدی نژاد قرار نمی گیره. ایشون از قافله امثال رحیمی و کردان و ... خیلی عقب موندن و برا رسیدن دیر شده. البته زدن این حرفها برا روشن شدن تصویر واقعی ایشون نزد مردم خیلی خوبه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۱
0
0
سردار طلائی هم میداند اسکناس ها رسانه ملی شده اند
!! سردار طلائی، در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی فرمانده نیروی انتظامی بود و مردم او را فردی معقول می شناختند. در دولت احمدی نژاد از نیروی انتظامی فاصله گرفت و رفت به شورای شهر تهران. کاری که سردار قالیباف پیش از او کرده و شهردار تهران شده بود.
این سردار سابق، که شاید دوباره لباس پوشیده و سردار حاضر شود، پس از مدت ها، سکوت خود را پیرامون رویدادهای بعد از انتخابات 22 خرداد شکسته و درباره شعارنویسی مردم اظهار نظر کرده است. او پیشنهاد کرده است بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای اعلام کند که مردم اسکناس هائی را که روی آنها شعار نوشته شده قبول نکنند تا این اسکناس ها از چرخه عمومی خارج شود.
از قدیم گفته اند: تا مرد سخن نگفته باشد- عیب و هنرش نهفته باشد
سردار طلائی که ظاهرا بدلیل حضورش در شورای شهر باید از حال و روز شهر و نظرات مردم آن مطلع باشد، به ساکنان شهری که حداقل 3 میلیون نفر آن در راهپیمائی عظیم بعد از کودتای 22 خرداد شرکت کرده و علیه کودتای انتخاباتی شعار داده اند، مردمی که قید جان خود را زده و با اطلاع از دستور تیری که نیروهای [...]داشته اند، مردمی که برای توصیه های [...] هم خُرد نمی کنند و روز قدس با شعارهای خودشان به خیابان ها می آیند، مردمی که هفته ها روی بام ها فریاد اعتراضی "الله اکبر" سر داده اند و مردمی که چون فرصت راهپیمائی و تظاهرات به آنها نمی دهند و سیمای جمهوری اسلامی شبانه روز دروغ و تحریف واقعیات را تبلیغ می کند، روی دیوارها، باجه های تلفن، اسکناس ها و... حرف خودشان را می زنند و می نویسند، به این مردم می گوید اسکناس ها را قبول نکنند! این مردم خودشان روی اسکناس ها می نویسند!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۲۱
0
1
پيشنهاد مي كنيم سردار طلايي صندلي هاي اتوبوس وايستگاه هاي اتوبوس را هم جمع آوري كنند!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین