کد خبر: ۱۲۸۲۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰

ماجرای به هم خوردن دوستی 10 ساله بهنوش بختیاری بخاطر بازی درفیلم اخراجی‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون و بازیگر فیلم اخراجی‌ها به تازگی در گفت‌وگوهایی که با یکی دو رسانه مختلف داشته از برخی برخوردها و واکنش‌ها به خاطر بازی در فیلم "اخراجی‌ها 3" به شدت گلایه کرده است. 

او در گفت‌وگویی که با یکی از نشریات تخصصی داشته حتی عنوان کرده که یکی از دوستانش که با او دوستی ده ساله‌ای داشته به خاطر بازی دراین فیلم با او قهر کرده و قطع ارتباط نموده است. 

چند وقت پیش نیز یکی از بازیگران فیلم پایان نامه عنوان می‌کرد که به خاطر بازی در این فیلم، با حواشی و تبعات فراوانی مواجه شده است. 

چند روز پیش نیز یکی از روزنامه‌ها به بهانه اکران فیلم پایان‌نامه گفت‌وگوهایی با چند تن از بازیگران سینما مثل بهاره رهنما و مهدی هاشمی درباره بازی در فیلم‌ها سیاسی انجام داده بود و آنها هرگونه بازی کردن در این فیلم‌ها را رد کرده بودند.
 
همه اینها نشان می‌دهد که بازی کردن در فیلم‌های سیاسی دارای تبعات و حواشی خاص خودش است و همه حتی سازندگان این آثار نیز به خوبی از آن مطلع هستند. به گونه‌ای که چندی پیش حتی آقای ابوالقاسم طالبی که ساخت فیلمی با مضمونی سیاسی را به تازگی آغاز کرده، در گفت‌وگویی که با سایت خبرآنلاین داشت عنوان کرده بود که مشکلی با این تبعات و حاشیه‌ها نداردو خودرا برای همه این مشکلات آماده کرده است. 

از سویی دیگر اظهارات بهنوش بختیاری درباره بازی در فیلم اخراجی‌ها در حالی عنوان می‌شود که مسعود ده‌نمکی در فیلم اخراجی‌ها3 با طرح موضوعاتی چون شوخی با آقای احمدی‌نژاد و شوخی با هدفمند کردن یارانه‌ها، سعی کرده بود فیلم اخراجی‌ها را متعادل‌تر از آنی نشان دهد که قبلا پیش‌بینی می‌شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین