کد خبر: ۱۳۶۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹
با اشاره به اتهام آمریکا به ایران مبنی بر قصد ترور سفیر عربستان در آمریکا

لاریجانی: آمریکایی‌ها مرتکب شیطنت احمقانه شدند/ بازی کودکانه‌ای را آغاز کرده‌اند

آمریکا‌هایی دچار سکته سیاسی شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه در واکنش به تذکر مصطفی کواکبیان نماینده سمنان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مبنی بر عدم اعلام موضع از سوی رئیس مجلس درخصوص اتهام آمریکا به ایران درتوطئه انجام ترور سفیر عربستان در آمریکا اظهار داشت: در روز گذشته مشخص شد شیطنت احمقانه‌ای که ظاهر بسیطی داشت به راه انداختند.

وی گفت: آنها سر و صدای زیادی کردند که افرادی را دستگیر کردیم که می‌خواستند در سفارت سعودی بمب‌گذاری کنند، حرف‌های سبکی که معلوم بود می‌خواهند با پوشش خبری وسیع بر مشکلات داخلی خود سرپوش بگذارند.

لاریجانی گفت: در آخرین دقایق شب قرار بود وزیر خارجه آنها اظهاراتی بیان کند اما این برنامه لغو شد معلوم بود دچار سکته سیاسی شده‌اند و متوجه شده‌اند بازی کودکانه‌ای را آغاز کرده‌اند.

لاریجانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد بحران جدید موهوم هستند، گفت: ما با سعودی‌ها روابط متعارف داریم دلیلی ندارد ایران از این کارهای کودکانه که مطرح کردند انجام دهد.

رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها ناشایسته عمل کردند، گفت: ما مسائل را رصد می‌کنیم فکر می‌کنیم همسایگان متوجه هستند که این ترفندی است که ذهن‌ها را از مشکلات آنها در منطقه منحرف کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اما نمی‌توانند جلوی موج بیداری در منطقه را با این رفتار لجن بگیرند.

وی خطاب به کواکبیان گفت: من این مسأله را در حدی نمی‌دانم که به آن پرداخته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین